پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم

حوزه/ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم پایان دی ماه است و خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان، موضوعات و قالب های آثار به کانال جشنواره در ایتا به آدرس brqom_ir@ مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی تاجیک، رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم از خبرنگاران و اهالی رسانه قم خواست ارسال آثار خود را به آخرین روز مهلت اعلام شده موکول نکنند.

 وی افزود: تاکنون قریب به ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۵ کارگاه آموزشی نیز با هدف تولید اثر و کیفیت بخشی به تولیدات رسانه ای برگزار شده که با استقبال خوب خبرنگاران قم همراه بوده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم همچنین با اشاره به تعیین بخش ویژه با موضوع فرهنگ شهروندی در فراخوان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم گفت: دبیرخانه جشنواره در نظر دارد آخرین و ششمین کارگاه تولید محتوای جشنواره امسال را نیز در هفته آتی برگزار نماید و از خبرنگاران قم دعوت می شود از این ظرفیت آموزشی استفاده کنند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم پایان دی ماه است و خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان، موضوعات و قالب های آثار به کانال جشنواره در ایتا به آدرس brqom_ir@  مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha