سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: دشمن امروز به دنبال عقب نشینی مردم از آرمان های امام و انقلاب است تا از این طریق در فکر جوانان نفوذ و آنان را اسیر خود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، صبح امروز در نشستی با کارکنان اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت ملت ایران در عرصه های مختلف است و حفظ کشور فقط با اطاعت از رهبری پیش می رود.

وی عنوان کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری «اگر همه قدرت ها برای به زانو در آوردن این ملت بیایند، خود به زانو در خواهند آمد». این امر نشان دهنده قدرت معنوی و روز افزون ملت ایران است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال عقب نشینی مردم از آرمان های امام و انقلاب است تا از این طریق در فکر جوانان نفوذ و آنان را اسیر خود کند.

وی ادامه داد: دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران در قالب سه جنگ سخت، نرم و اقتصادی تلاش های زیادی کرده است، اما راه به جایی نبرد و با توکل به خدا و تدبیر مقام معظم رهبری باز هم نقشه های آنان با شکست مواجه خواهد شد.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه نگاهی دقیق، عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده، به‌خوبی اشاره می‌کنند.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با این بیانیه به کالبد جامعه امید و روحیه دمیدند و پس از گذشت چهل سال درخت انقلاب اسلامی بار دیگر آبیاری شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: کشور ما به برکت عنایت های الهی و درایت مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم همچنان محکم و استوار در برابر دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha