جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ آمریکا و انگلیس که داروهای اساسی را برای ما تحریم کرده‌اند چه اصراری دارند که واکسن کرونا را به ملت ایران تحمیل کنند، جز این که می خواهند این واکسن را روی ملت ایران آزمایش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الااسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهر سوق در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته قبل اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو باید یک دولت جوان حزب اللهی، انقلابی، دارای روحیه جهادی، انتخاب کنیم.

وی در ادامه به ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور اشاره کرد و افزود: بدون تردید این تصمیم هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، نماد عقلانیت انقلابی به شمار می‌آید. آمریکا و انگلیس که داروهای اساسی را برای ما تحریم کرده‌اند چه اصراری دارند که واکسن کرونا را به ملت ایران تحمیل کنند، جز این که می خواهند این واکسن را روی ملت ایران آزمایش کنند.

امام جمعه شهرسوق اضافه کرد:عقل حکم می‌کند وقتی در کشور خودمان ظرفیت و قابلیت تولید واکسن وجود دارد، چرا دست به دامان آمریکا، انگلیس و فرانسه شویم.

 کیانی اصل در خصوص فیلم «بانوی بهشت» که توسط جریان شیعه انگلیسی در حال ساخت است، اشاره کرد و گفت: این فیلم به صورت عامدانه قصد اختلاف بین شیعه و سنی را دارد و از نظر علمای شیعه  اکثریت قریب به اتفاق برادران اهل سنت از علاقمندان و دلبستگان اهل بیت به ویژه حضرت فاطمه زهرا(ص) بوده و از جریان تکفیری بیزاری جستند. 

امام جمعه شهرسوق با اشاره به کمبود روغن در جامعه گفت: کمبود روغن به سوء مدیریت ها و عدم نظارت بر می گردد.

فرقی بین ترامپ و بایدن نیست؟

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر هم در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت بار دیگر نسبت به بی‌توجهی متولیان به مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مسکن مهر دهدشت با گذشت بیش از یک دهه هنوز تکمیل نشده و مردم در انتظار خانه‌دار شدن هستند.

 وحدانی‌فر با انتقاد از عدم نظارت درست بر کار پیمانکاران مسکن مهر خطاب به متولیان افزود: زورتان به چهار پیمانکار نمی‌رسد. دست از این معامله بردارید. مردم در شهر دهدشت خانه اجاره‌ای پیدا نمی‌کنند. آقایان در یاسوج در خانه میلیاردی نشسته و نسخه می پیچند.

وی در ادامه به وضعیت آمریکا اشاره کرد و گفت: بایدن می‌خواهد بدون شفاف سازی مثل اروپای مکار با ژست فریب کارانه ایران را معطل نگه دارد ، همزمان وعده فریب دهنده بدهد و با تنفس مصنوعی به برجام محتضر بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند. آیا سیاستمداران این مسئله را نمی‌دانند؟!

وی گفت: دشمن درصدد گروگانگیری برجام هسته‌ای برای برجام های بعدی است. بزک کنندگان چهره آمریکا بدانند ایران تا بیرون راندن شیطان بزرگ از منطقه لحظه‌ای آرام نخواهد گرفت.

وحدانی‌فر همچنین در واکنش به دلسوزی آمریکا برای ارسال واکسن کرونا به ایران، اظهار کرد: اگر واکسن موفقی دارند، چرا برای مردم خودشان استفاده نمی کنند؟. آمریکا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را به خاطر ساخت واکسن کرونا تحریم کرد. عقل می‌گوید به ظرفیت داخلی و اعتماد به جوانان نخبه توانمند چنگ بزنیم و از آنان حمایت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha