پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم عزاداری در شهر محمدیه قزوین

 حوزه / امام جمعه محمدیه گفت: ولایت مداری زمان نمی‌شناسد و عشق به ولایت با گذشت زمان کهنه نمی‌شود، آنچه مهم است اینکه انسان همواره باید امام زمان خود را بشناسد و آگاهی داشته باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت:  در زندگی حضرت زهرا(س) مهمترین چیزی که دیده می شود، بحث حمایت حضرت از جایگاه ولایت است. 

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) برای حمایت از ولایت حضرت علی(ع)، در خطبه‌های مختلف از فداکاری‌ها و رشادت‌های امیرالمومنین(ع) برای پیشبرد اسلام سخن گفتند.

 امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد: ولایت مداری زمان نمی‌شناسد و عشق به ولایت با گذشت زمان کهنه نمی‌شود، آنچه مهم است اینکه انسان همواره باید امام زمان خود را  شناخت و آگاهی داشته باشد و او را به درستی بشناسد.

وی ادامه داد:  شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع ازارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمان و ولی امرمسلمین است.

حجت الاسلام آقاحسینی اظهار کرد: در ایام فاطمیه  شیعیان جهان را به یاد برترین بانوی زنان عالم می اندازد و در عزای ایشان به سوگ می نشاند و در مظلومیت آن بانوی دو عالم ندبه سر می دهند.

 امام جمعه محمدیه گفت: خدای متعال حضرت زهرا(س) را واسطه خلقت پیامبر(ص) و حضرت  علی (ع) به خوبی معرفی نفرموده است تا مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان به وجود نورانی و ارزشمند این بانوی برجسته پی ببرند. 

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha