چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جواد نیک بین

حوزه/ نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت متخصص ناراضی کردن مردم است، گفت: دولت غیر از اینکه سرمایه های مالی مردم را از بین برد، اعتماد مردم را به سرمایه گذاری در بورس که در واقع سرمایه گذاری در حاکمیت و نظام است را نیز از بین برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام جواد نیک بین، در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: تذکر اول من در خصوص تصمیم های غلط دولت در زمینه بورس است، قوه قضائیه پیگیری کند چه کسانی در اواخر مردادماه خروار خروار سهام خود را فروختند و با پول مردم جیب خود را پر کردند.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت غیر از اینکه سرمایه های مالی مردم را از بین برد، اعتماد مردم را به سرمایه گذاری در بورس که در واقع سرمایه گذاری در حاکمیت و نظام است را نیز از بین برد، عنوان کرد: دلالان با روابط ناسالم و رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد، خرید سهام پالایش یکم را تضمین و تبلیغ کرد، افزود: چه کسانی زیان سهامداران را جبرانمی کنند؟ آیا این زیان قابل جبران است؟ سهامدارانی که سهام عرضه اولیه دولت را با تبلیغ و تضمین شما خریدند.

نیک بین با تاکید بر اینکه باید صدای مردم باشم، عنوان کرد: شما که نمی توانید به قول خود عمل کنید، غلط کردید که قول دادید! سرمایه هایی مردم را از بین بردید. بارها و بارها با تصمیمات غلط خود انقلاب را تا لبه پرتگاه سقوط کشاندید. این مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری که واردات واکسن های خارجی و واکسن کواکس کرونا را ممنوع اعلام فرمودند، ۸ سال مدیریت اجرایی کشور را برعهده داشته و مشاوران عمیق، دقیق و متخصصی دارند، افزود: مقام معظم رهبری دیده بان انقلاب بوده و طی ۴۰ سال بحران های زیادی را در مقاطع زمانی مختلف مدیریت کرده اند. ایشان که می فرمایند با گرگ رفاقت نکنید، می دانند که گرگ برای دریدن می آید.

وی با تاکید بر اینکه چگونه است که در زمینه دارو و کالاهای اساسی تحریم هستیم، اما واردات واکسن تحریم نیست!؟ خاطرنشان کرد: هزینه عوارض بزرگراه ها که خدمات ویژه ای ندارند، چندبرابر شده است. عوارضی مشهد- باغچه روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان درآمد دارد که براساس محاسبات انجام شده طی ۳۰ ماه تمام هزینه های پروژه بازگردانده شده است.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس یازدهم گفت: وزارت راه و شهرسازی باید درخصوص عملکرد خود توضیحاتی ارائه کند، شما متخصص ناراضی کردن مردم با مدیریت غلط و نابخرد خود هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha