چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه محمدیه قزوین

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: مردم ایران بر اساس ارادتی که به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام حسین (علیه السلام) دارند در امر مساعدت و بازسازی عتبات عالیات خوب درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح امروز در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: مردم  متدین ولایتمدار و دوستدار خاندان عصمت وطهارت (علیهم السلام) بر اساس ارادتی که به ساحت مقدس اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام حسین (علیه السلام) دارند در امر مساعدت و بازسازی عتبات عالیات خوب درخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: آبادانی و توسعه  اماکن مقدس در عراق و سوریه، مایه افتخار مسلمانان است و قطعاً خدمت در این راستا رضایت الهی و خشنودی امام عصر (عج) را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: فرهنگ تعظیم شعائر الهی خوشبختانه در جامعه نهادینه شده و عشق و محبت به حضرات معصومین (علیهم السلام) با تمام وجود شیعیان عجین شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید سلیمانی در خصوص ستاد عتبات عالیات فعالیتهای ماندگاری داشتند که پایه‌گذار خدمت رسانی مواکب به مردم نیز بودند.

  امام جمعه شهر محمدیه اضافه کرد: خدمت جهت باسازی عتبات عالیات برای هر فرد یک افتخار است، لذا باید از این موقعیت بهترین بهره معنوی را برد، چرا که این یک توفیق بزرگ وارزشمند محسوب می شود.  

مهدی طاهرخانی، مسئول ستاد عتبات استان قزوین هم در این دیدار گفت: ساخت و بازسازی ایوان نجف شروع شده و بعد از پروژه صحن عقیله، اقدامات جامع و کامل‌تری در سامرا و کاظمین نیز شروع می‌شود؛ ضمن اینکه مردم استان قزوین از ساخت صحن طفلان مسلم در شهر مسیب استقبال کرده و مسئولیت آن را پذیرفته‌اند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha