جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / استاد طرح صالحین استان همدان، با تاکید بر اینکه نخبگان حاضر در حلقات صالحین باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: نباید تنها به شناسایی افراد نخبه اکتفا کرد، بلکه باید با شناسایی استعداد و تخصص آنها، هریک از این افراد را در همان زمینه‌ای که دارای استعداد می‌باشند در جهت رسیدن به هدف اصلی،  هدایت و حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در جمع سرگروه های حلقات صالحین استان همدان با بیان اینکه در جلسات باید به دنبال پیشبرد اهداف باشیم، اظهار داشت: اینکه در جلسات تنها به ارائه گزارش بسنده کنیم، نمی‌توان انتظار خروجی مناسب را داشت و فرصت لازم از بین می‌رود و لذا خوب است که گزارشات توسط اعضا به صورت مکتوب دریافت و در جلسات به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست اصلی در حلقات صالحین فعال شدن این شجره طیبه است، گفت: همچنین در جلسات اگر در منطقه‌ای نوآوری و اقدام خاصی توسط اعضا انجام شده باشد برای استفاده و بهره‌برداری دیگر اعضا مطرح خواهد شد.

امام جمعه همدان با تقدیر از اقدامات انجام شده در حلقات  توسط سرگروه ها، خاطر نشان کرد: با توجه به سرکشی‌های انجام شده باید از اقدامات حجج اسلام باقری، عبدی و منصوری، سرگروه های شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین و رزن در این جلسه تقدیر کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که باید در این جلسات مورد بحث قرار گیرد بومی سازی فعالیت حلقات است، به نحوی که فعالیت در هر منطقه باید با ویژگی‌های همان منطقه دارای همخوانی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید به سمت عملیاتی شدن مصوبات حرکت کنیم، ابراز داشت: از دیگر نیازهای این مجموعه راه اندازی و طراحی اتاق عملیات برای مطالعه مصوبات و ارائه راهکار مناسب در جهت عملی شدن آن می‌باشد.

وی با بیان اینکه مصوبات بیشتر به صورت کلی مطرح می‌شود و نیازمند ارائه راهکار عملیاتی هستیم، گفت: اعضا با حضور در این اتاق فکر ضمن مطالعه دقیق مصوبات اقدام به ارائه راه کارهایی در جهت دستیابی به اهداف به صورت عملی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه نخبگان حاضر در حلقات صالحین باید مورد حمایت قرار گیرند، مطرح کرد: سرگروه ها با شناسایی افراد نخبه در حلقات خود به حمایت از آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: البته نباید تنها به شناسایی این افراد اکتفا کنیم بلکه باید با شناسایی استعداد و تخصص آنها، هریک از این افراد را در همان زمینه‌ای که دارای استعداد می‌باشد در جهت رسیدن به هدف اصلی،  هدایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha