جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منتظری دادستان کل کشور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین منتظری بابیان اینکه وظیفه دستگاه قضا اجرای عدالت و احقاق حق مردم است، گفت: بر این وظیفه تأکید و تلاش می‌شود تا رضایت‌مندی مردم فراهم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، در جریان بازدید از دادسرای سمنان درگفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه خواسته رهبر معظم انقلاب و رئیس دستگاه قضا بر کاهش قرار بازداشت‌ها است، ابراز داشت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که این مهم اجابت شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در برخی مواقع بازداشت‌ها شاید به صلاح فرد نباشد اظهارداشت: در این‌گونه موارد خاص قرارهایی غیر از بازداشت صادر خواهد شد.

وی بابیان اینکه وظیفه دستگاه قضا اجرای عدالت و احقاق حق مردم است اضافه کرد: بر این وظیفه تأکید و تلاش می‌شود تا رضایت‌مندی مردم فراهم باشد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین منتظری سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های قضائی نیز در دستور کار قرار دارد.

دادستان کل کشوردر ادامه با اشاره به علت احضار وزیر ارتباطات و شایعات مطرح‌شده درباره آن، نسبت به نحوه انعکاس این موضوع و بی انصافی در این زمینه انتقاد کرد و گفت: اتهامات متعددی متوجه وزیر ارتباطات بوده است.

وی در مورد احضار برخی از مسئولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: این احضارها پیرو برخی از گزارش‌ها بود نسبت به تخلف‌ها صورت گرفته بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری  بیان کرد: طبق قانون وزیر ارتباطات به دلیل پاره‌ای توضیحات در خصوص مسائل مختلف و شکایاتی که از بخش‌های مختلف شد و به دادسرای تهران ارجاع شده بود؛ به دادسرا احضار شد که البته در این زمینه شاید کمی بی‌انصافی شده باشد و بی‌انصافی در انعکاس موضوع این است که تصور بر این بود که اتهام وزیر ارتباطات تنها نبستن اینستاگرام بوده و همین موضوع در فضای مجازی پررنگ شد؛ درحالی‌که اتهامات متعددی متوجه وزیر ارتباطات بود.

دادستان کل کشور افزود: البته احتمال دارد که درمجموع رسیدگی‌ها در دادسرا منتهی به قرار منع تعقیب وزیر ارتباطات شود.

وی با بیان اینکه هر فردی که در مظان اتهام قرار گیرد باید پاسخگو باشد افزود: در نامه‌ای کتبی نیز به ایشان تأکید شده بود که بخش‌های مضر را ببندند؛ اما متأسفانه این کار انجام نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha