شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انتخاب دوباره حزب حاکم هند به تخریب ۳۵۰۰ مسجد منجر خواهد شد

حوزه/ بدرالدین اجمل، رئیس جبهه متحد دموکراتیک هند، مدعی شد که حزب بهاراتیا جاناتا فهرستی از ۳۵۰۰ مسجد در اختیار دارد و در صورت به  دست گرفتن دوباره قدرت این مساجد را تخریب خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از northeasttoday، بدرالدین اجمل، رئیس جبهه متحد دموکراتیک هند، یک حزب سیاسی مسلمانان اهل سنت در ایالت آسام هند، طی سخنانی ضمن نگرانی از به قدرت رسیدن دوباره حزب بهاراتیا جاناتا در رای‌گیری‌های دوباره، اظهار داشت که اگر این حزب افراطی هندو دوباره قدرت را در دست بگیرد، آن‌ها ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد را در این کشور تخریب می‌کنند. 

وی در یک اجتماع عمومی در دهبری گفت: بهاراتیا جاناتا فهرستی از ۳ هزار و ۵۰۰ مسجد در کشور هند را در اختیار دارد و در صورتی که دوباره در مرکز قدرت قرار بگیرد، آن‌ها تمام این مساجد را تخریب خواهند کرد.

وی گفت: این حزب مسجد بابری را تخریب کرد و دولت به ریاست نخست وزیر نارندرا مودی همچنین در حال ساخت یک معبد به جای این مسجد است.

اجمل در یک گردهمایی انتخاباتی در گاوریپور در حوزه انتخابیه مجلس دهبری سخنرانی می‌کرد. وی مدعی شد که بهاراتیا جاناتا دشمن کشور، زنان و مساجد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha