چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام پیام ملکی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: رسالت مجلس انقلابی دفاع از حقوق اقشار ضعیف جامعه و مقابله با ادامه روند نابسامان اقتصادی است که وضعیت کنونی، نتیجه عدم نظارت نمایندگان مجلس دهم بر بودجه است.

 حجت الاسلام پیام ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حضور نمایندگان قوی و کاردان با روحیه انقلابی در مجلس، کار آمدتر است، اظهار داشت: تحولات اخیر در روند ادامه مسیر رسالت نمانیدگان بعنوان مدافعان حقوق ملت، از حضور سازنده در مناطق محروم گرفته تا تقویت نظارت ها، امیدوار کننده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور ادامه داد: مردمی که در خیلی از صحنه ها و دفاع از ارزشهای انقلابی،  نسبت به مسئولین جلوتر بوده، گرچه این خصیصه در کلام امامین انقلاب بارها مورد تأکید بیان شده، شایسته فشار گرانی و مخارج سنگین زندگی نیستند.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: مردمی که در مراسمات شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، سنگ تمام گذاشتند، به مسئولین این پیام را مخابره کردند که تبعیت از ولایت با چاشنی خدمت به مردم در همیشه تاریخ ثبت خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور اظهار کرد: اگر سرمایه عظیم شرکت های دانش بنیان و نیروی های کار آفرین، همانند افراد نور چشمی در جریانات سیاسی مورد حمایت و به آنها میدان داده شود، به راحتی می توان در جنگ اقتصادی، شاهد آزادی خرمشهرها بود.

وی در پایان گفت: اگر فرهنگ بسیجی و دفاع از حریم و حرم به پشت جبهه منتقل می شد، گذشته از  واکسینه شدن در برابر فرهنگ بیگانه، امروز شاهد مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در برنامه ریزی اقتصادی بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سادات فرحی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    با سخنرانی بالا موافقم کاملا