سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار وزیر اطلاعات

حوزه/ دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با  آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورایعالی عالی جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی اظهار داشت: «ماه بهمن را که در حقیقت، بهار انقلاب است، به شما و همکارانتان تبریک عرض می کنم.»

رئیس شورایعالی جامعه مدرسین در ادامه به پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: «دشمنان ما امید داشتند که این انقلاب در ماه ها و سال های اولیه با شکست مواجه شود اما به کوری چشم آنان ایران اسلامی روز به روز پیشرفت می کند».

وی افزود: «بخشی از این پیشرفتها مرهون زحمات و تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه فرزندان انقلاب در وزارت اطلاعات است.»

دبیر شورایعالی حوزه های علمیه در پایان ضمن تقدیر از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و ارتقاء امنیت کشور برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار وزیر اطلاعات با ابراز خشنودی از انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به ریاست جامعه مدرسین، به بیان گزارشی از آخرین تحولات کشور و منطقه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد بی ثباتی و ناامن سازی کشور گزارشی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی این توطئه ها ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    چرا دادگاه برادر جهانگیری در بانک گردشگری ، ولی الله سیف در بانک مرکزی و جلسه دوم محاکمه احمد عراقچی برگزار نمیشه؟!!!