سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تب پنهان

تهیه کننده "تب پنهان" گفت: این تله فیلم که با موضوع کرونا ساخته شده، هم اکنون در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و به زودی از شبکه های سراسری تلویزیون به روی آنتن می رود.

پرستو میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: تله فیلم " تب پنهان" روایتگر ماجرای خانواده ای کرمانشاهی است که قرار است برای زیارت امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس شوند اما به دلیل شیوع کرونا این سفر برایشان محقق نمی شود و در ادامه تصمیم می گیرند که هزینه سفر را صرف راه اندازی کارگاه تولید ماسک کنند.

وی افزود: نویسنده و کارگردان این تله فیلم، قدرت الله پورحاتمی است که طرح فیلمنامه را عسل پورحاتمی نوشته و سمیه فرزامی نیز در بازنویسی آن مشارکت داشته است.

میرزایی با بیان این که ریحانه طهماسبی نیا، علی مهدوی، بازیگران خردسال و اصلی این تله فیلم هستند، گفت: در "تب پنهان" همچنین محسن باقری، فرهاد مرادی، محمد رضا حیدریان، میلاد بهشاد، فرهاد سنبلی، مهرشاد جمشیدی، عرفان حیدری نصر، کیوان عالی بیگی، دکتر فریبرز سروش، اسماء کاکایی، ثریا رهبری، رها نصرتی، روژین غلامی، سونیا موسوی و شیوا جاویدفر به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده این تله فیلم همچنین اضافه کرد: از دیگر بازیگران این اثر می توان به سونیا موسوی، محراب نیما و پرسام حیدری نصر، شیوا جاویدفر، مریم معین، بنفشه غلامی، پرستو میرزایی، شقایق یکتا، آیدا میرزایی، نازنین سروش، طاهره امیریان، فهیمه علیمرادی، سحر اعظمی و شهین فیض بشی پور اشاره کرد.

وی ادامه داد: مدیر تولید این تله فیلم، محمد طهماسبی نیا، مشاور طرح و برنامه ریز، داود ابراهیمی و جانشین تهیه کننده، اسماء کاکایی است، ضمن آن که بهنوش فروزنده به عنوان طراح صحنه و لباس، آیدا میرزایی به عنوان منشی صحنه و نیز وحید صرفی افخم به عنوان صدا بردار در این اثر حضور دارند.

میرزایی همچنین بیان داشت: از دیگر عوامل تله فیلم می توان به هادی نوروزی، دستیار صدا، عرفان سروی، تصویربردار، امین ملکی، تدوینگر، روژین غلامی، طراح و مجری گریم، آرزو حیدری، روابط عمومی، شقایق یکتا، عکاس پشت صحنه و حمزه بشیری و شهریار نوری، واحد تدارکات اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به این که این تله فیلم قرار است در جشنواره فیلم رضوی و نیز جشنواره فیلم رشد شرکت کند، گفت: هم اکنون در مراحل پایانی تدوین هستیم و ان‌شاءالله پس از حضور در جشنواره های یاد شده، بنا داریم این اثر را از یکی از شبکه های سراسری تلویزیون پخش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha