شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی قزوین

حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت:  خانواده  به عنوان نخستین کانون تعلیم و تربیت نقش عمده‌ای در برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با مساجد دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از مکبرین نونهال و نوجوان مسجد ثارالله قزوین، گفت: امروز شاهد هجمه های فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستیم. هجمه هایی که اگر از آنها غافل شویم بنیان خانواده را به تباهی خواهد کشاند.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت مساجد باید خدا محوری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی گری و جهادی، ایمان و تقوا، تلاش و پشتکار را بین نسل جوان تقویت کرد و با تبیین این مؤلفه ها جوانان را به سمت ارزش ها رهنمون ساخت تا هر ضد ارزشی نتواند جوان ما را از پای دربیاورد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: مساجد نقش مهم و مؤثری در جامعه اسلامی دارند و می‌توانند با جذب جوانان و نوجوانان آنان را از پرتگاه خطرناک تهاجم فرهنگی نجات دهند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: جوانان برای آن که از فتنه‌های دشمنان در امان باشند، به پناهگاه‌های امن پناه ببرند و هیچ پناهگاهی همانند مسجد  برای انسان امن نیست.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: خانواده  به عنوان نخستین کانون تعلیم و تربیت نقش عمده‌ای در برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با مساجد دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha