سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه قم گفت :امروز مهمترین تکلیف شرعی و دینی ما شناخت وظیفه ، زمان و چگونگی حضور در میدان عمل است و فرمان پذیری از ولی امرمسلیمن اولین گام در این نهضت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم در مراسم تکریم و معارفه جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم که پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد، گفت :امروز وظیفه شرعی و دینی ما شناخت وظیفه ، زمان و چگونگی حضور در میدان عمل است و  فرمان پذیری از ولی امرمسلیمن  اولین گام در این نهضت است.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد اگر این موضوع تحقق پیدا کند دشمنان نظام و همه استکبار در هیچ شرایطی نمی توانند غلطی بکنند و در اهداف شوم خود به موفقیت برسد.

وی با اشاره به خاطرات روزهای ورود حضرت امام خمینی رحمت الله علیه،به کشور خاطرنشان کرد: امام در آن روز در بهشت زهرا بر بلندی ایستادند و فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تاکنون نیز آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند و نخواهد کرد.

 حجت‌الاسلام اکبری با توجه به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در داخل کشور و جهان اسلام گفت: سپاه تکیه گاه مستضعفین و مظلومان جهان است و این دستاورد و اعتماد با فرمان‌پذیری از ولایت فقیه صورت گرفته است چرا که پاسداران در مسیر حق و دین و انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم و با اشاره به فرازی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص که می فرمایند خدمت به مردم  خود مبارزه با استکبار است، بر اهتمام همه مسئولین به خدمت رسانی به مردم و روحیه جهادی تاکید کرد.

وی  در ادامه گفت: انسجام مردم در پایبندی به انقلاب و نگهداری از نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تهدیدها و شرایط دشوار در حوزه های مختلف، نتیجه پیوند استوار مردم با امام راحل و رهبری فرزانه است و همچنان باید بر این اصل استوار بود.

حجت الاسلام اکبری افزود: بالاترین نعمت؛  ولایت است و باید با پیروی از ولی فقیه در این راستا گام برداریم تا با اطمینان به نابودی و رسوایی دشمن و همچنین موفقیت نظام اسلامی در همه عرصه ها برسیم و این مهمترین وظیفه شرعی و دینی همه ماست.

وی در ادامه با اشاره به روحیه جهادی و پرتلاش حجت الاسلام ولی زاده به عنوان جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم از زحمات و خدمات شایسته وی قدردانی کرد و ضمن آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام علیرضا ارجمندی نیز به عنوان جانشین جدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان،از وی خواست تا همچون گذشته در این سنگر خدمت رسانی کند.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام علیرضا ارجمندی پیش از این به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۷ سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم خدمت رسانی می کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha