پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اساس مکتب شهید سلیمانی ولایتمداری و توجه به فرمان ولایت است و ایشان همواره به دنبال تحقق امر ولی بود و این مسئله امروز باید برای همه ما درس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در اهتزار است و دنیا به ایران عزیز با احترام می‌نگرد و این، حاصل خون شهدا و تلاش‌ها و اقتدار نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر این که اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف به همه دنیا ثابت شده است، خاطرنشان کرد: به همت جوانان این سرزمین، ایران در زمینه موشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته تا جایی که کوچکترین تحرک و اقدام دشمن را سریع پاسخ می دهد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوینبیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیمنه استکبار را فرو ریخت و روز به روز با اقتدار در مسیر مشخص شده حرکت می کند و امروز با همه توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید سلیمانی، عنوان کرد:  امروز بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی در همه ابعاد زندگی یک ضرورت محسوب می شود، چراکه مکتب شهید سلیمانی در همه عرصه ها کارآمد است و باید به نحو احسن از این نعمت بزرگ استفاده نماییم.

 وی ادامه داد: اساس مکتب شهید سلیمانی ولایتمداری و توجه به فرمان ولایت است و ایشان همواره به دنبال تحقق امر ولی بود و این مسئله امروز باید برای همه ما درس باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha