جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم از ناکارآمدی و عدم مدیریت صحیح برخی مدیران گلایه‌مند هستند و این گلایه هم به‌حق و روا است، اما با تمام این مشکلات و کاستی‌ها، ملت هیچ‌گاه خون مطهر فرزندانشان را با در باغ سبز آمریکایی عوض نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در خراسان شمالی، بر گرامیداشت شایسته این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به تفاوت‌های بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌های دنیا حتی نظام‌های اسلامی، افزود: در دنیا کشورهای پاکستان، افغانستان، موریتانی و گامبیا هم دارای جمهوری اسلامی هستند و در این بین پاکستان در انتخاب این نوع حکومت از همه جلوتر است (۱۳۳۶ هجری شمسی)؛ اما آنچه در ایران شاهدیم نوعی تعریف‌شده و مترقی از حکمرانی است که ساختارها و نهادهای حاکم در جهت حفظ این موجودیت طراحی و ساخت یافته‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: ولی‌فقیه، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و حتی مجلس شورای اسلامی در این ساخت، نقشی کلیدی و برجسته دارند که در عین مشابهت اسمی با بعضی نهادها در ممالک دیگر، از جهت محتوا و کارکرد متمایز عمل می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان اینکه هنوز با آنچه شایسته و بایسته این نظام است فاصله داریم، گفت: مردم از ناکارآمدی و عدم مدریت صحیح برخی مدیران گلایه‌مند هستند و این گلایه هم به‌حق و روا است؛ اما با تمام این مشکلات و کاستی‌ها ملت هیچ‌گاه خون مطهر فرزندانشان را با در باغ سبز آمریکایی عوض نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: مردم با وجود گلایه‌های بسیاری که دارند، اما از آرمان شهدا، امام راحل و سردار سلیمانی‌ها دست بر نمی دارند.

حجت‌الاسلام سالاری با این بیان که نباید در دهه فجر حزبی و جناحی عمل کرد، گفت: اگر نقدی به مسائل و معضلات داریم باید دستاوردها و برکات هم بیان شود و انصاف داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید همان‌طور که در بدو شکل‌گیری انقلاب همه پای کار بودند امروز هم همه بیایند و در کنار هم اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha