چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده سپاه استان سمنان با مدیر حوزه علمیه خواهران استان

حوزه/ سردار دامغانی گفت: هدف دشمن در جنگ نرم روی خانواده است و راه برنده شدن و میانبر پیروزی بر اهداف دشمن، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در عرصه بانوان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حمید دامغانی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه توفیق شد خدمت شما و مجموعه همکاران شما در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان برسیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اتفاقات خوبی در بخش حوزه علمیه خواهران رخ داده است، وضعیت حتی نسبت به یکی دو سال گذشته رو به رشد است و نقش آفرینی خواهران در بخش های مختلف و اموراتی که در خود حوزه انجام می شود کاملا قابل محسوس است که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: تعامل بین حوزه های علمیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالیان مختلف خوب بوده است و برای اینکه جنس کار یک جنس و مبانی مشترک بوده این اتفاقات افتاده است و کرونا و رزمایش مواسات و همدلی دلها را بیش از گذشته به هم نزدیک کرد.

سردار دامغانی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی افتاده است اما اینها کافی نیست، هدف دشمن در جنگ نرم روی خانواده است و راه برنده شدن و میانبر پیروزی بر اهداف دشمن، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در عرصه بانوان است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت های موجود نهایت استفاده را کرد و کارهایی انجام شده است اما کارهایی که طبق برنامه ریزی و سازماندهی شده باشد، کمتر انجام شده است، گفت: در سپاه پاسداران این آمادگی را داریم در عرصه های مختلف، تعامل و همکاری خوبی با مجموعه حوزه خواهران شکل بگیرد و زمینه های همکاری باید احصاء و تقویت شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه آموزش به تنهایی و مسیر آموزش به تنهایی نمی تواند مهارت را بالا ببرد و نقش آفرینی حین تدریس می تواند در ایفای نقش درست و تقویت مهارت کمک کند، گفت: مساجد و بسیج بهترین ظرفیت برای طرح کادری و نقش آفرینی بانوان طلبه در راستای تقویت مهارت هاست.

فعالیت ۷۰ نفر از طلاب برادران در عرصه هادیان سیاسی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، نیز در این نشست اظهار داشت: ۷۰ نفر از طلبه های برادران در ۲ بخش از استان در بحث هادیان سیاسی در حال فعالیت و آموزش هستند و این ظرفیت نیز برای بانوان طلبه وجود دارد.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد:  طلاب خواهران توانمند و علاقمند نیز می توانند در این طرح شرکت کنند و به عنوان هادیان سیاسی نیز مشغول فعالیت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha