جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهرخی

حوزه / استاندار همدان با بیان اینکه در همراهی و همکاری با ستاد کرونا، روحانیت پیشگام بود، گفت: عملکرد موثر رهبر معظم انقلاب در محورهای مختلف به الگویی کامل تبدیل شده است و حمایت‌های ایشان و نمایندگان حضرت آقا در استان‌ها از تصمیمات ستاد کرونا، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، ظهر امروز با حضور در نشست ائمه جمعه استان همدان، با بیان اینکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه مسئولان در نظام اسلامی خدمتگزاری بی منت به مردم است، اظهار داشت: اگر شخصی رفتار و عقیده‌اش بر خلاف این موضوع و عدم کار برای خداوند باشد، باید بگوییم که هم دنیا را باخته و هم آخرت را.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در کارها در گرو وجود وحدت در بین مسئولان است، گفت: زمانی می‌توانیم در خدمت رسانی به مردم موفق باشیم که وحدت، همدلی، وفاق و خدمتگزاری صادقانه به مردم را سرلوحه خود قرار دهیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در جابه جایی‌های مسئولان در داخل استان، اصل بر شایسته سالاری است، خاطر نشان کرد: بنده به دور از افراط و تفریط که مشی دولت نیز همین گونه است، و به روش اعتدال گرایانه به دنبال تعامل با تمامی گروه‌ها بوده و هستم، اما هیچ گاه اجازه دخالت در عزل و نصب‌ها را نخواهم داد.

وی افزود: اگر در این کار کسی دخالتی داشته باشد، فرد منصوب شده را باید تنها نماینده آن جناح خاص و یا فرد خاص بدانیم نه نماینده همه مردم.

شاهرخی با اشاره به حاکم بودن وحدتی مثال زدنی در استان، مطرح کرد: با حضور نماینده ولی فقیه در استان و دیگر ائمه جمعه وحدت خوبی در استان حاکم است و باید این آرامش را نعمتی مهم بدانیم و شکرگزار آن باشیم.

وی، جایگاه ائمه جمعه را جایگاهی حساس و رفیع عنوان کرد و گفت: بحمدالله تریبون‌ نمازهای جمعه در سراسر استان تریبون‌هایی وحدت بخش است و باید به این خاطر از تک تک ائمه جمعه استان تقدیر کرد.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در استان همدان با تاکید بر اینکه در دوران شیوع کرونا، بیشترین همکاری با ستاد کرونا را در بین ائمه جمعه، هیئت‌های مذهبی و سازمان تبلیغات مشاهده کردیم، ابراز داشت: تمایز رفتاری جامعه مذهبی در رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی و همکاری خوب با ستاد، بهترین دلیل برای نشان دادن نقش دینی داری در رفتار فرد و نظم بخشیدن در زندگی انسان مومن است.

وی با بیان اینکه در همراهی و همکاری با ستاد کرونا، روحانیت پیشگام بود، گفت: عملکرد موثر رهبر معظم انقلاب در محورهای مختلف به الگویی کامل تبدیل شده است و حمایت‌های ایشان و نمایندگان حضرت آقا در سایر استان‌ها از جمله همدان از تصمیمات ستاد کرونا، قابل تقدیر است.

استاندار همدان با بیان اینکه شرایط استان از نظر کرونا تا حدودی کنترل شده است، مطرح کرد: متاسفانه گاهی از اوقات تا مطرح می‌شود که شرایط از نظر کرونا خوب شده عده‌ای با تلقی کردن عادی وضعیت، کمتر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این موضوع بسیار خطرناک است.

وی تصریح کرد: از همه مردم عزیز همدان می‌خواهیم که کماکان با جدی گرفتن این بیماری، استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و زمینه ساز قطع زنجیره انتقال این ویروس شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha