جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس ستاد بازسازی عتبات

 حوزه/ ر قالب طرح «بنای نور» یک وام بدون بهره و ضامن درنظر گرفته شده تا افراد بتوانند نذورات خود را ادا کنند؛ هرلحظه نیز که موفق نشدند اقساط را پرداخت کنند، ستاد متعهد است مابقی پول را به بانک بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهدی طاهرخانی، صبح امروز دردیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: در قالب طرح «بنای نور» یک وام بدون بهره و ضامن در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند نذورات خود را ادا کنند؛ هرلحظه نیز که موفق نشدند اقساط را پرداخت کنند، ستاد متعهد است مابقی پول را به بانک بازگرداند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تصریح کرد: طرح "بنای نور" که یک طرح توافقی بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و بانک رسالت است برای افرادی که نذوراتی دارند و امروز به دلایل مختلف مالی امکان ادای آن را ندارند، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همه باید جز وظایف خودشان بدانند که گامی هرچند کوچک در بازسازی عتبات عالیات بردارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: با حضور اقشار مختلف مردم ایران کارهای ماندگاری در بحث بازسازی حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) انجام شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: اقدامات مواکب در طول سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اگر نمره قابل قبول دریافت کنند، مجوزهای آنها برای اربعین تمدید می‌شود؛ موکب‌ها اگر به دلایلی ضعف داشته باشند و نتوانند آن را برطرف کنند طبیعتا این توفیق از آنها سلب می‌شود.

طاهرخانی تصریح کرد: به جهت اینکه امسال توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین را نداشتیم، جمع‌آوی کمک‌ها به سمت محرومیت‌زدایی و کمک‌های معیشتی جهت‌دهی شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha