پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حمله به افکار و قلب‌ها با شبهه سازی و شهوت‌انگیزی ازجمله رویکردهای دشمن است و در مقابل اولین و مهم‌ترین وظیفه جبهه انقلاب و طلایه‌داران و نخبگان و فرماندهان آن تبیین و فعالیت در جبهه تبیین با تمام ابعاد آن به همراه داشته‌های سرشار و بی‌پایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به اقدامات دشمنان در راستای مقابله با نظام اسلامی، اظهار کرد: حمله به افکار و قلب‌ها با شبهه سازی و شهوت‌انگیزی ازجمله رویکردهای دشمن است.

وی با اشاره به عزم دشمن برای نفوذ بر روی نخبگان و گروه‌های مرجع، افزود: نخبگان و خواص جامعه ضریبی از تأثیر و نفوذ را بر مردم و افکار عمومی می‌گذارند و امپراتوری رسانه‌ای استکبار نیز با تمام قوا به میدان حمایت از ایشان آمده و می‌آیند و ده‌ها و صدها برابر حرف‌ها و سخنان این‌ها را بازتاب می‌دهند و بستر فکری و ذهنی و زمین افکار عمومی را آلوده و مسموم می‌سازند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: جنگ شناختی و ادراکی همین‌جا شکل می‌گیرد و دشمنان با تولید شبهه‌ها و برانگیزاندن شهوت‌ها، زمین فکر و قلب و زمینه اذهان و دل‌ها را نشانه می‌روند. ابزارشان هم در عصر حاضر بیش از هر چیز رسانه با تمام تنوع آن است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در برابر این جبهه تبیین است، گفت: اولین و مهم‌ترین وظیفه جبهه انقلاب و طلایه‌داران و نخبگان و فرماندهان آن تبیین و فعالیت در جبهه تبیین با تمام ابعاد آن به همراه داشته‌های سرشار و بی‌پایان است.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: در این مصاف باید در میدان حضور داشته باشیم و این همان وظیفه اصلی است که رسالت روحانیان در همیشه زمان‌ها، خصوصاً در شرایط حاضر است.

وی با اشاره به الزامات تبیین و روشنگری با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: آگاه‌سازی بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا، متقن، مستدل و بهنگام، دوری از جنجال، هیاهو و غرض‌ورزی، عمارگونه و بدون تعصب و تعلقات جناحی، استقامت و تکرار و پرهیز از تهمت زدن ازجمله این الزامات است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پس از وقوف به اهمیت تبیین و الزامات و بایسته‌های آن نوبت به روش‌های تبیین در میدان‌های مواجهه با دشمنان می‌رسد.

وی تصریح کرد: البته طبیعی است نوع مواجهه با دشمنان تمدنی ایران اسلامی با باورمندان جاهل و عامد به غرب با بریدگان از آرمان‌های انقلاب اسلامی متفاوت است که باید مورد توجه همگان به ویژه فعالان و نخبگان این عرصه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha