جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در دیدار طلاب کنگاوری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طائب در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور گفت: آنچه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از آن واهمه دارند، روشنگری شما طلاب انقلابی در مقابل جریان نفوذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: آنچه که پایه های رژیم فاسد پهلوی را به لرزه در آورد، تبیین معارف الهی و سیره اهل بیت(ع) توسط حضرت امام(ره) و بصیرت بخشی به مردم مسلمان ایران در خصوص جنایت های طاغوت پهلوی بود.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: آگاهی مردم از ماهیت حقیقی دستگاه طاغوت که غلام حلقه به گوش استعمارگران و آمریکا بود، از محراب و منبر شروع شد و باید قدردان مساجد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با تمسک به کلام ارزشمند حضرت امام (ره) که فرمودند: مساجد سنگر هستند و سنگر ها را نباید رها کرد، گفت: از اصلی ترین وظایف روحانیون اداره مساجد می باشد و هیچ کدام از مراجع نیستند که امام جماعت مسجد نبوده باشند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، جبهه حق را در عصر حاضر در اوج قدرت دانست، اظهار کرد: پیروزی در دفاع مقدس، ناکارآمدی تحریم ها، تقویت قدرت نظامی، سقوط پهباد آمریکایی در خلیج فارس، نتیجه حیرت انگیز جبهه مقاومت و شکت داعش، حاکی از اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی در دنیا است.

 وی در پایان گفت: طلاب انقلابی موظف به روشنگری در مقابل جریان نفوذ هستند، چرا که همین جریان تنها عاملی است که می تواند قدرت انقلاب اسلامی را تضعیف کندو جهان استکبار به همین جهت از آنان حمایت می کند.

 حجت الاسلام پیام ملکی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور نیز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: با اتمام جنگ تحمیلی متاسفانه برخی انقلابیون فکر کردند که مبارزه با استکبار پایان یافته و از ادامه مسیر باز ماندند.

وی ادامه داد: اگر به این سخن معنا دار و راهبردی شهید رجایی که فرمودند: آخرین گلوله ما آغاز جنگ ماست، توجه کنیم، پی خواهیم برد که دشمنی جبهه کفر، امروز در جنگ نرم بر ما تحمیل شده که باید با بصیرت و ولایتمداری پیروز میدان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور همچنین گزارشی از فعالیت های این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha