شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای مسلمانان بریتانیا اولین دبیرکل زن را انتخاب کرد

حوزه/ با اکثریت آرا، زارا محمد، فوق لیسانس رشته حقوق، به عنوان دبیرکل شورای مسلمانان بریتانیا، بزرگترین سازمان اسلامی در سرتاسر این کشور انتخاب گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ۵pillarsuk،  زارا محمد به عنوان نخستین دبیرکل زن شورای مسلمانان بریتانیا انتخاب شد. زارا محمد ، فوق لیسانس رشته حقوق، زیررشته حقوق بشر و یک مشاور آموزش و توسعه، به عنوان دبیرکل بزرگترین سازمان اسلامی در بریتانیا انتخاب شد، که هم اکنون، مدارس انجمن‌های اسلامی زیادی تحت پوشش آن قرار دارند.

وی با اکثریت آرا در مقابل اجمل مسرور، امام جماعت، معلم و یک مبلغ این پست را به دست آورد.

وی پس از انتخاب شدن گفت: چشم انداز من ادامه ساختن یک نهاد کاملاً متنوع است که به نمایندگی از تمام مسلمانان، نیازهای مسلمانان بریتانیا را به نفع منافع عمومی برآورده سازد.

محمد گفت: من واقعاً مبارک هستم که بعنوان دبیرکل بعدی شورا انتخاب شدم. امیدوارم که به کارهای عالی تیم ادامه دهم و مشتاقانه منتظرم با شرکت‌های وابسته خیریه همکاری داشته باشم.

محمد خاطرنشان کرد: انتخاب شدن به عنوان اولین دبیرکل زن کاملاً افتخارآمیز است و امیدوارم این باعث الهام بخشیدن بیشتر زنان و جوانان شود تا بتوانند نقش های هدایت را به عهده بگیرند. آنها آینده این سازمان و جامعه ما هستند.

  وی پیش از این به عنوان دستیار دبیرکل شورا خدمت کرده بود. وی به عنوان بخشی از دستورکار خود ، متعهد شد که به توسعه راه حل‌های عملی برای بیماری کرونا کمک‌رسانی کند. او جانشین هارون خان شد که حداکثر چهار سال را به عنوان رئیس سازمان فعالیت داشت.

صدیق خان ، شهردار لندن ، به خانم محمد تبریک گفته و انتخاب وی را بسیار عالی توصیف کرد.

آقای خان گفت: من برای زارا محمد بهترین آرزوها را دارم. کاش او همچنان به هدایت این سازمان برای ارتقا جوامع ما در سراسر کشور ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha