چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نظری خادم الشریعه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه موجب تأسف و تأثر گردید.
آن مرحوم در زمره شاگردان فرهیخته حضرات آیات عظام بروجردی، امام خمینی(ره)، میرزا هاشم آملی، گلپایگانی، و سایر بزرگان بوده است و در راه تحصیل و تبلیغ شریعت نبوی صلی الله علیه و آله و سلم تلاش‌های ارزنده‌ای انجام داده است.
همت والای ایشان در پیروی و حمایت از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در سال‌های متمادی قبل و پس از انقلاب اسلامی چهره درخشانی از این عالم بزرگ به نمایش گذاشته است. وی با حضور بیش از نیم قرن در ساری و مازندران منشأ خدمات و برکات بسیاری برای مردم ولایتمدار و شهیدپرور مازندران بوده است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به محضر مقدس حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، مردم شریف، ولایتمدار و عالم دوست مازندران و ساری و بیت محترم، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان، ارادتمندان، شاگردان و به خصوص آقازادگان مکرم صبر و اجر مسئلت دارم.
امید آن دارم حوزه‌های علمیه همچنان مهد پرورش عالمان بزرگ و خدمتگزاران شایسته به اسلام، مکتب اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی باشد.
و السلام علیکم و رحمه الله
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha