پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: امیدواریم از طریق سامانه مدرس بهترین اساتید برخط برای طلاب فراهم شود تا طلاب بتوانند بدون دغدغه و با آرامش به تعالی علمی و تحصیلی برسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور صبح سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در مراسم تقدیر از عوامل تولید سامانه مدرس، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، ایام الله دهه فجر و میلاد امام خمینی(ره) را تبریک و تهنیت گفت.

وی از حسن تدبیر، حسن هماهنگی و توافق و همکاری معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات تقدیر کرد و اظهار داشت: این همکاری مصداق این جمله نورانی است که «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَة؛ کمک و پشتیبانی خدا با جماعت است».

مدیر حوزه های علمیه خواهران با سپاس از خداوند متعال به جهت دارا بودن مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از همکاران سخت کوش و توانمند در بخش های مختلف به ویژه معاونت آموزش و مرکز فناوری اطلاعات، افزود: با راه اندازی سامانه مدرس، راه ها و افق های جدیدی پیش روی حوزه های علمیه خواهران باز شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم خروجی سامانه مدرس به گونه ای باشد که رشد تحصیلی و علمی طلاب را شاهد باشیم و به سمت یک حوزه روشن، آگاه و پیشرفته حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: ما دوره ای در یک سطح نازل تر فکر می کردیم که بتوانیم از طریق فضای مجازی آموزش هایی را به طلاب، اساتید و کادر ارائه کنیم ولی امروز با راه اندازی سامانه مدرس راهی را پیش روی خود می بینیم که می تواند ما را به سمت نظام جدید آموزشی و برخط هدایت کند و لازم است بهره های لازم را از این امکانات ببریم.

وی با بیان این که همکاران مرکز فناوری اطلاعات با راه اندازی سامانه مدرس روش های نو و مسیر پیشرفت بزرگی را برای حوزه های علمیه خواهران ترسیم کردند، گفت: امیدواریم ارتباط این مرکز با بخش های مختلف سازمان بسیار وسیع، به روز و دائمی باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران اظهار امیدواری کرد که از طریق سامانه مدرس بهترین اساتید برخط برای طلاب فراهم شود تا طلاب بتوانند بدون دغدغه و با آرامش از بهترین اساتید استفاده کنند و به تعالی علمی و تحصیلی برسند.

وی با تأکید بر این که همه نیروها باید به سمت تقویت درونی حوزه از طریق رفع کاستی ها و تأمین استانداردها حرکت کنند، ادامه داد: برای این که نظام حوزوی به یک نظام کارشناس تبدیل شود باید به این سمت حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در پایان بیان داشت: حوزه ای می تواند شکوفا، ارزشمند و فاخر باشد که همسو با جامعه حرکت کرده و از ابزارهای روز آموزشی و تربیتی بهره ببرد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha