پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فغانی قزوین

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تبیین مسئله ولایت فقیه در مدارس را ضروری دانست و عنوان کرد: ولایت‌فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب و مظهر وحدت ملی ملت شریف ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، ظهر امروز در جمع مبلغین مدارس امین استان قزوین ضمن تبریک  فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی در افتخارات ملت ایران رقم زد و اکنون کانون توجه بسیاری از کشورهای  جهان شده است 

 خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با مردمانی با فرهنگ و پیشنه تاریخی به عنوان کشوری پیشرو در علم، توانایی و دانایی در جهان مطرح است و جوانان همدل و متحد این سرزمین به نماد استقامت تبدیل شده اند.

 معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، چه در درون و چه در بیرون کشور، ناظران را با پدیده‌ای تازه در صحنه سیاسی جهان رو به ‌رو کرد.

وی ادامه داد: در دوران خفقان رژیم شاهنشاهی زمینه حضور روحانیت در مدارس فراهم نبود، ولی به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ورهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) امروز حضور مبلغین و مبلغات در مدارس سراسر کشور انجام می شود.

فغانی، تبیین مسئله ولایت فقیه در مدارس را با اهمیت دانست و عنوان کرد: ولایت‌فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب و مظهر وحدت ملی ملت شریف ایران است.

معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: امروز برای مقابله با هجمه های دشمنان وظیفه سنگینی برعهده داریم، چرا که  شهدا در میدان های نبرد هشت سال دفاع مقدس از جان خود که بزرگ ترین سرمایه هر انسانی است گذشتند تا حیا، عفت، ناموس، اسلام و نماز زنده بماند.

وی ادامه داد: امروز با توجه به گسترش شبکه های مجازی، شما مبلغین در تبیین اندیشه های ناب اسلامی و آموزه های قرآنی بیش از پیش برای نسل جوان اهتمام جدی داشته باشید.

 انتهای پیام / 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha