دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه بیان تحلیل سیاسی و بصیرت دهی در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش

حوزه/ جلسه بیان تحلیل سیاسی و بصیرت دهی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در مسجد جوادالائمه(ع) مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جلسه تحلیل سیاسی و بصیرت دهی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی در مسجد جوادالائمه(ع) مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شوش برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه  علمیه خوزستان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ما وقتی از دهه مبارکه فجر حرف می‌زنیم درواقع از آغاز یک نهضت جهانی صحبت می‌کنیم همان‌طور که امام راحل دریکی از پیام‌هایی که به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن ایراد کرده بودند که: «یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر زمین است».

وی افزود: امام خمینی (ره) یک ماه قبل از رحلتشان فرموده بودند: «من به مسئولین نظام تذکر می‌دهم این انقلاب محدود فقط به ایران نیست بلکه نقطه شروع بزرگ انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت بقیة‌الله(عج) است».

استاد حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: باید این مطلب را همیشه به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که قدرشناس این نهضت باشیم و این راه، مسیری است که با حمایت خون شهدا و ایثارگران در حال طی شدن است و ان‌شاءالله جهانی‌شدن و تکمیل شدن این نهضت را با ظهور حضرت مهدی(عج) خواهیم دید.
 


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha