پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک‌رسانی مسجد جامع بریستول به بی‌خانمان‌ها و گرسنگان + تصاویر

حوزه/ مسجد جامع در بریستول، با همکاری سازمان‌های کمک‌رسانی، برای خانواده‌های نیازمند غذا تهیه کرده و داوطلبان مسلمان در تحویل مواد غذایی مشارکت داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bristolpost، مسجدی در بریستول انگلستان با همکاری مشاغل محلی به تهیه غذا برای گرسنگان، بی‌خانمان‌ها و کارتون خواب‌ها در خیابان اقدام کرد.

بعد از ظهر سه شنبه ۲ فوریه ، مسجد جامع در محله ایستون با با همکاری سازمان کمک‌رسانی به پناهندگان و پناهجویان، برای خانواده‌های نیازمند غذا تهیه و تحویل دادند. داوطلبان مسلمان کمک‌های مالی‌شان را اهداء کرده و در تحویل دادن مواد غذایی همکاری داشتند.

عبدالملک ، رئیس هیئت مدیره مسجد جامع ، که در ایستون زندگی و کار می‌کند در این باره به خبرنگاران گفت: مسجد جامع شرق ایستون اولین نهادی است که پاسخگوی نیازهای جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ما با چندین سازمان حمایت از غذا در شهر کار می‌کنیم و اکنون برای ارائه این اقدام شگفت‌انگیز با آن‌ها همکاری داشته‌ایم.

او در ادامه افزود: ما می‌دانیم که بسیاری از مردم مجبورند بین داشتن غذای گرم و گرم نگه داشتن خانه‌هایشان در این فصل زمستان یکی را انتخاب کنند، بنابراین مسجد همچنین یک صندوق حمایت اضطراری ایجاد کرده است تا به مردم کمک کند تا هزینه‌های سوخت برای این چند روز سرد را تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha