شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
‌خدمت‌رسانی دایره اسلامی آمریکای شمالی به تمام مردم هیوستون، نه فقط مسلمانان  

حوزه/ در هیوستون ، تگزاس ، یک سازمان غیرانتفاعی پیشرو مسلمان به مردم از هر دین و مذهبی کمک‌رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، دایره اسلامی آمریکای شمالی، به تمام مردم، خدمت رسانی خود را به تمام مردم در هیوستون، در ایالت تگزاس آمریکا آغاز کرده است.

چندین گروه مسلمان و مراکز اسلامی در سراسر ایالات متحده با خیریه و دادن کمک به نیازمندان به عنوان یکی از اصولی ترین اعتقادات اسلامی ، سخت تلاش کرده اند تا در دوران سخت همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا به خانواده‌های کم بضاعت کمک کنند.

خیریه امداد این  نهاد، با شروع کار در هیوستون در سال ۲۰۰۵ ، میزبان غذارسانی، کمک پزشکی ، مسکن انتقالی و موارد دیگر به مردم بوده است.

اگرچه بیشتر کارهای این نهاد در کمک به پناهندگان بوده، اما وضعیت پس از شیوع بیماری همه گیر ۹ در سال ۲۰۲۰ در جهان تغییر کرد. و با همکاری بانک غذایی هیوستون ، نیازمندان از هر قومیت و نژادی از این سازمان کمک غذایی دریافت کردند.

سامی بخاری به نمایندگی از این خیریه گفت: اگر به آرم سازمان ما نگاه کنید، در آن نوشته شده «مسلمانان برای بشریت» و این بنیاد اصلی دین ماست.

بخاری گفت: ما ماهانه به حدود ۴۵۰ خانواده غذا می دادیم (قبل از شیوع کرونا) که این رق مدر ماه جولای و آگوست به ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر رسید.

لازم به ذکر است دایره اسلامی آمریکای شمالی، یکی از بزرگترین سازمان‌های غیرانتفاعی و مردمی مسلمان در آمریکای شمالی است. این ابتکار، برنامه و فعالیتهای زیادی دارد که برای کمک به اصلاح جامعه در کل طراحی شده اند.

از سال ۱۹۶۸ ، این نهاد برای ایجاد روابط بین جوامع تلاش کرده است و خود را وقف آموزش، ارتباطات ، خدمات اجتماعی و تلاشهای امدادی کرده است.

در سال ۲۰۱۸ ، از طریق این سازمان به ۵۰،۰۰۰ کودک از کوله پشتی با وسایل مدرسه توزیع شد که این کودکان در بیش از ۱۱۰ شهر ، با بیش از ۲۲۰ شریک در ۳۵ ایالت و پورتوریکو از خدمات این نهاد بهره‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حشمت الله US ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام من نیاز به کمک دارم.
  • Mohammad Shoaib Nasiri US ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    Hello and greetings, This Mohammad Shoaib Nasiri, I am from Afghanistan. There are six people in my family, Myself and my wife and we have two daughters, Their ages 9 and 7 years old. and still we have two sons 3 years and It is 1 year and 6 months. We entered Houston, Texas on March 27th, I request you to cooperate with us Because we start life from the beginning and We ask for your help and cooperation. We need your financial cooperation, in the field of my house and electricity، Please Help us and Please don't forget me