پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاضی زاده هاشمی

حوزه/ قاضی زاده هاشمی، با اشاره به اینکه مجلس یازدهم برخواسته از ۴۰ سال تجربه است، گفت: از یک طرف مجلس فعلی، یازدهمین مجلس جمهوری اسلامی است، از طرف دیگر این مجلس اولین مجلس بعد از بیانیه گام دوم می‌باشد و این موضوع کار را سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به حضور خود در همدان، اظهار داشت: دکتر فلاحی همکار خوب و پر تلاش ما در مجلس مسبب خیر شدند تا در استان همدان حضور داشته باشیم، چرا که همدان برای بنده یک شهر ویژه با ویژگی‌های خاص است.

وی افزود: همدان یک جامعه مذهبی و متدین تنها نیست، بلکه ویژگی انقلابی‌ و شهید پرور از خصوصیات این منطقه است، که حضرت آقا هم در مورد شهدای متعددی از همدان ابراز لطف کرده‌اند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه این گویای یک مرکزیت معنوی در همدان است، گفت: امیدواریم با ارتقا و رشد ایمن معنویت، پایتخت تاریخ و تمدن ایران از این زاویه هم تمدن ساز شود و در تمدن نوین که مقدمه ظهور است، همدان پرچم دار باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم برخواسته از ۴۰ سال تجربه است، عنوان کرد: از یک طرف مجلس فعلی، یازدهمین مجلس جمهوری اسلامی است، از طرف دیگر این مجلس اولین مجلس بعد از بیانیه گام دوم می‌باشد و این موضوع کار را سخت کرده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نهال نوپا برخواسته از هزاران سال مبارزه و ۴۰ سال انقلاب اسلامی و خون شهدایی است که در این راه اهدا شده و لذا در این راه و دستیابی به اهداف موجود، نیازمند مراقبت و توجه ویژه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری برای ناکامی این مجلس تلاش می‌کنند، اظهار داشت: تمامی این مسائل تاکیدی بر اهمیت بالای این موضوع است که در مدت نزدیک به هشت ماه گذشته آن را مشاهده کرده‌ایم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی،  مجلس یازدهم را اولین مجلس ریل گذار و رویکرد ساز است عنوان کرد و گفت: این مجلس نسبت به بیانیه گام دوم مسئولیت‌های زیادی به گردنش است و به همین دلیل در ادامه کار نیازمند راهنمایی، حمایت بزرگان و مردم و جریان انقلابی و همچنین توجه خود نمایندگان دارد.

وی با اشاره به ورود به قرن جدید هجری شمسی، مطرح کرد: امیدوار هستیم ورود ما به قرن جدید، ورود به یک عرصه جدید زندگی با یک رشد آرمانی که مورد توجه بوده و انتظار می‌رفته، باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha