پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: طبق برنامه ریزی ها ۱۰۶ شهر استان اصفهان آماده برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مجازی وخودرویی و موتوری هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمد علی احمدی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹ استان اصفهان، اظهار کرد: بحمدالله در روزهای گذشته ایام الله دهه فجر، فعالیت ها و اقدامات خولی از سوی دستگاه ها و ارگانها در سطح استان شده است.

وی ضمن تقدیر وتشکر از ارگانهایی همچون سپاه، بسیج و شهرداری ها که در خور شان چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی پا در رکاب گذاشتند، گفت: لبته نسبت به برخی از ارگانها و دستگاه هایی که به واسطه انقلاب رشد کرده اند وامروز برای انقلاب حاضر به فعالیت تبلیغاتی و میدانی و حتی همکاری نیستند، گلایه مندیم.

احمدی با اشاره به اینکه مسئولی که حاضر نشده حتی در جلسه ای برای گرامیداشت برنامه های دهه فجر شرکت کند باید به ناظرین اصلی مملکت، یعنی  مردم معرفی شود، تصریح کرد: چه ظرفیت هایی در ایام الله دهه فجر به واسطه این کوتاهی ها از بین رفت.

وی افزود: امسال اگر شرایط بحرانی کرونا نبود بار دیگر جهانیان، نظاره گر نمایش عظیم مردم ایران در پشتیبانی از انقلاب در ۲۲ بهمن بودند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد:  مردم بارها ثابت کردند که پای انقلاب و آرمانهای اتقلاب ایستاده اند.

وی در تشریح اهم برنامه های روزهای آتی افزود: ۲۰بهمن اوج کمک های مومنانه را از سوی خیریه ها، بسیج سازندگی و آحاد مردم شاهد خواهیم بود

احمدی بااشاره به اینکه همچون سالهای گذشته برنامه نورافشانی در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن به نمایش عمومی خواهد آمد که همراه با بانگ الله اکبر توسط مردم است، ادامه داد: راهپیمایی مجازی برای روز ۲۲ بهمن پیش بینی و اعلام عمومی شده که براین اساس آحاد مردم می توانند در آن شرکت کنند و حتی شعارهای خود  را انتخاب کنند.

وی اذعان کرد: اپلیکیشن پیش بینی شده به آدرس fajr.ccoip.ir برای تحقق این امر است ومردم در بستر فضای مجازی اعلام‌حمایت از انقلاب و امام بکنند.
احمدی تاکید کرد: راهپیمایی خودرویی وموتوری نیز برای ۲۲ بهمن برنامه ریزی شده است، قرار براین است همه افراد واحاد مردم که امکان حضور در برنامه را دارند به صورت موتوری وخودرویی در این برنامه شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: طبق فعالیت انجام شده ۱۰۶ شهر استان آماده برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مجازی و خودرویی و موتوری هستند؛ در اصفهان مسیر راهپیمایی خودرویی از میدان لاله تا پل باغ غدیر و پل دفاع مقدس است.

احمدی افزود: طی هماهنگی صورت گرفته برنامه های ۲۲ بهمن از طریق رادیو برای خودروها، تدارک دیده شده است، برای مسیر راهپیمایی موتوری همان مسیر هفت گانه سالهای قبل پیش بینی شده که ابتدا به سمت میدان امام حسین و سپس حرکت دسته جمعی به سمت گلستان شهدا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha