جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابتکار جدید برای شرکت زنان مسلمان در فعالیت‌های ورزشی

حوزه/ یک ابتکار جدید در دارلینگتون، شمال شرقی بریتانیا راه اندازی شده تا با استفاده از ورزش شمشیربازی، مشارکت زنان مسلمان در فعالیت‌های ورزشی بیشتر گردد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک مربی شمشیربازی از دارلینگتون ، شمال شرقی انگلیس ، یک ابتکار جدیدی را راه اندازی کرده تا بتواند از شمشیربازی در مشارکت زنان مسلمان در فعالیت‌های ورزشی استفاده کند و موانع حضور آنان در در ورزش برطرف سازد.

بث دیویدسون ، که به عنوان مربی شمشیربازی در دارلینگتون امرار معاش می‌کند در این باره به خبرنگاران گفت: این چیزی است که واقعاً چشمهایم را باز کرده و به من بینشی از چالش‌های پیش روی این زنان داده است.

وی گفت: اعتقادات آنها به این معنی است که آنها باید پوشیده بمانند ، و این می‌تواند مشارکت در ورزش را دشوار کند، اما شمشیربازی کاملاً مناسب است - زیرا شما باید تمام بدن از جمله صورت را با ماسک بپوشانید.

پروژه دیودسون در سال ۲۰۱۹ و پیش از آغاز شیوع کرونا راه اندازی شد و وی امیدوار است بتواند تا قبل از پایان قرنطینه‌ها به نتیجه برسد.

او از نزدیک با یک گروه با نام «دختران شمشیزباز مسلمان» کار می‌کند که توسط کمیته شمشیربازی بریتانیا تاسیس شده و از یک برنامه با نام «این دختر می تواند» از طریق ورزش انگلیس حمایت مالی می‌شود.

بث ، که به عنوان افسر توسعه شمشیربازی منطقه شمال شرق منطقه داوطلب شده در این رابطه می‌گوید: این یکی از با ارزش‌ترین کارهایی است که من انجام داده‌ام ، زیرا شمشیربازی به طور سنتی یک ورزش متعلق به ثروتمندان، سفیدپوستان و مردسالاران بوده است. من مصمم هستم که این راه را دنبال کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha