پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ هجمه ها و کینه ها علیه آیت الله مصباح دلایلی دارد از جمله به مقابله ایشان با استحاله فرهنگی بر می گردد.

آیت الله رجبی در گفتگو خبرگزاری حوزه،با اشاره به هجمه هایی که بعد از رحلت آیت الله مصباح علیه ایشان در جامعه شروع شده گفت: این هجمه ها و کینه ها علیه مدافع انقلاب و ولایت دلایلی دارد از جمله مقابله ایشان با استحاله فرهنگی و مقابله با کسانی که بعضی شان به دنبال اجرا و حاکم کردن فرهنگ غرب در کشور بوده اند، بر می گردد.

وی افزود: این  افراد از آیت الله مصباح ضربه خوردند و به تعبیر آن متفکر غربی، ایشان نگذاشت ارزش های غربی در کشور ایران پیاده شود و از همه مهمتر این که ایشان قاتل تفکر و ارزش های غربی در ایران است.

آیت الله رجبی گفت: نکته دیگر این که ایشان کسی است که فکر و اندیشه شان امتداد دارد و اینها فکر می کردند با رحلت آیت الله مصباح این جریان فکری تمام می شود ولی الان احساس کردند که این فکر یک جریان و خط است و طبیعی بود که بعد از رحلت آیت الله مصباح به ایشان هجوم بیاوردند و چهره شان را تخریب کنند و به زعم خودشان پیروی از اندیشه و فکر ایشان را باز دارند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) افزود: ولی « مکرو مکرالله والله خیرالماکرین» واگر این افراد بخواهند چنین کاری کنند مصداق همان می شود که فرمود« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»  می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد. قطعا رحلت ایشان موجب اوج گیری اندیشه و جریان فکری ایشان نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha