جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ با توجه به تفاهم‌نامه همکاری بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی، ظرفیت استقرار مبلغین توانمند جهت امامت در مناطق مورد هدف بنیاد علوی فراهم آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در راستای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین ظرفیت استقرار مبلغین توانمند جهت امامت در مناطق مورد هدف بنیاد علوی، فراخوان جذب و استقرار بلندمدت روحانی در استان خوزستان صادر شده است.

از جمله مزایای ثبت‌نام در این فراخوان تبلیغی، «تشکیل پرونده و برخورداری از حق التبلیغ و امتیازات استقرار توسط سازمان تبلیغات اسلامی»، «اسکان در خانه عالم» و «اهدای کمک‌هزینه آموزشی و فرهنگی» می‌باشد.

بر اساس این گزارش، شرایط شرکت در این فراخوان که البته «اولویت با مبلغین بومی» می‌باشد، «تحصیلات سطح دو حوزه علمیه»، «سابقه و تجربه تبلیغی ، تربیتی»، «تأهل»، «حکم تلبس و ملبس بودن دائم به لباس مقدس روحانیت» و «موفقیت در مصاحبه» است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی https://formaloo.com/1rov5 مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به پیغام‌گیر refi2255@ در پیام‌رسان ایتا، پیام دهند؛ همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۲۵۳۴ برای پاسخ‌گویی به سؤالات تلفنی مبلغین ارجمند در ساعات اداری فعال می‌باشد.

لازم به ذکر است، اسامی مناطق هدف جهت اعزام مبلغ «بندر امام خمینی(ره)»، «بخش غیزانیه اهواز»، «بخش سوسن ایذه»، «هویزه»، «خرمشهر» و «شادگان» می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدالهائی سحر IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    بنده آماده همکاری هستم