جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رژه همدان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در همدان همانند سراسر کشور رژه موتوری توسط مردم دارالمومنین این خطه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به برگزاری جشن‌های امسال، اظهار داشت: از آنجایی که امسال به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا با وضعیت خاصی روبرو بودیم، بنابراین از فرصت‌های جدید و شیوه هایی نو برای برگزاری جشن های امسال بهره بردیم.

وی با تاکید بر اینکه ایام الله دهه فجر تعطیل شدنی نیست، گفت: این ایام گویای هویت ما است و لذا باید بر اساس شرایط و مقتضیات هر زمان، برنامه‌های متناسب با آن برنامه ریزی و اجرا شود.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به شعار دهه فجر امسال، "انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی"، اظهار داشت: دهه فجر، یادآور همه خواسته‌ها، خروش‌ها و برکاتی است که مردم در این ایام داشتند و به ویژه مردم دارالمومنین مومن همدان که در روز ۲۱ بهمن سال ۵۷ با محوریت شهید آیت الله مدنی در اقدام انقلابی مانع از حرکت تانک‌های رژیم پهلوی به سمت تهران و سرکوب انقلابیون شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب بارها ادعا کردند که اجازه برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب را به مردم ایران نخواهیم داد، مطرح کرد: مردم ایران اسلامی نه تنها جشن چهل سالگی انقلاب را جشن گرفتند که امسال وارد ۴۳ سال پیروزی خود می‌شوند و روز به روز شاهد تنومند شدن این قدرت هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن در همدان اشاره کرد و گفت: در همدان نیز همانند سراسر کشور رژه موتوری توسط مردم دارالمومنین این خطه برگزار خواهد شد، که این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از میدان بعث آغاز و پس از عبور از میدان آرامگاه به میدان امام زاده عبدالله منتهی خواهد شد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha