جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: نهال انقلاب با خون شهدای بسیاری از جمله شهیدسلیمانی به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما وظیفه داریم از انقلاب و نظام اسلامی با خدمت صادقانه به مردم، حفاظت و حراست کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی صبح امروز در جمع اساتید وطلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: خون‌های زیادی پای انقلاب ریخته شده است و در مسیر تحقق این انقلاب  بهترین جوانان کشور به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در تلاش هستند تا بین اقشار مختلف بویژه جوانان و نظام اسلامی شکاف و فاصله ایجاد کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با تاکید بر این که انقلاب شکوهمند مردم ایران در سال ۵۷ از قیام خونین عاشورای امام حسین(ع) الهام گرفت، تصریح کرد: نهال انقلاب با خون شهدای بسیاری از جمله شهیدسلیمانی به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما وظیفه داریم از انقلاب و نظام اسلامی با خدمت صادقانه به مردم، حفاظت و حراست کنیم

حجت الاسلام علی بخشی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد:  شهید سلیمانی در زمان حیات خود همه منطقه را از ظلم پاک کرد و بعد از شهادتش با ایجاد مکتب سلیمانی شرمندگی بزرگی را برای دشمنان ایجاد کرد..

وی ادامه داد: سردار سپهبد شهید سلیمانی موفقیت‌های خود را در اطاعت از ولایت می‌داند و ما هم باید در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha