چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه محمدیه

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: نماز جمعه تریبونی برای بیان مشکلات مردم و زبان گویای آنها برای بیان مشکلات و سخنان مردم برای انتقال به مسئولان و گره گشایی از مشکلات آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهر محمدیه که در سالن اجتماعات دارالقرآن این شهر برگزارشد گفت: امروزه باتوجه به تهاجمات فرهنگی، برپایی فرایض دینی خصوصا نمازجمعه با حضور پرشور مردم می‌تواند راهی برای جلوگیری از نفوذ اینگونه تهاجمات باشد.

امام جمعه شهر محمدیه خاطرنشان کرد:  نقش رابطین نماز جمعه وجماعات در حضور پرشور مردم خصوصا اقشار جوان ونوجوان در صفوف نمازهای جمعه وجماعات نقشی بی بدیل است.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: به جهت اینکه نماز جمعه مولود انقلاب بوده و در سنگر و تریبون نماز جمعه خدمات و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین می شود، این مکان محلی برای خدمت به انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شود.

وی ادامه داد:  نماز جمعه تریبونی برای بیان مشکلات مردم و زبان گویای آنها برای بیان مشکلات و سخنان مردم برای انتقال به مسئولان و گره گشایی از مشکلات آنها است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اعضای ستاد نماز جمعه با اخلاص فعالیت می کنند،  بیان کرد:  اعضای ستاد نماز جمعه مدت زیادی در این ستاد حضور دارند و به جهت فعالیت بیشتر و پویایی ستاد نماز جمعه علاوه بر افراد سابق، افراد بیشتری که بیشتر از جوانان هستند در ستاد حضور دارند.

امام جمعه شهر محمدیه گفت: شناسایی جوانان مستعد و جذب آنها به این ستادهای نماز جمعه یکی از وظایف مهم این ستادها است و باید برای حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در نماز جمعه بستر سازی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha