پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی و تجلیل ازمولفین حوزه علمیه اصفهان در سال 99

حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: پررنگ ترین حافظه در گذر زمان اثر خود را از دست می دهد و نباید فقط به حافظه اکتفا کرد، لذا نگارش و قلم زدن بسیار با اهمیت است و در بین همه روشها، تالیف کتاب ارزشی مضاعف دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، امروز در مراسم تجلیل از مولفین حوزه علمیه اصفهان در سال ۹۹، با بیان اینکه در حقیقت ما باید از مولفین و تلاشگران پژوهشی تشکر کنیم نه آنها از ما، بیان کرد: امروز قلم برداشتن نیازمند همت و صبوری والا است و لذا ما به عنوان مسئولین باید از شما تشکر و قدردانی کنیم .

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: ما با تمام توان سعی در تشویق فضلا برای قلم زدن و نوشتن هستیم، بدانید و آگاه باشید اثر کم رنگ ترین قلم، از قوی ترین حافظه بیشتر است. چه بسا نکات کلیدی و طلایی که در روزهای ابتدایی طلبگی شنیده و آموخته ایم، ولی با گذشت زمان به باد فراموشی سپرده می شود .

وی خاطرنشان کرد: پررنگ ترین حافظه در گذر زمان اثر خود را از دست می دهد و نباید فقط به حافظه اکتفا کرد، لذا نگارش و قلم زدن بسیار با اهمیت است و در بین همه روشها، تالیف کتاب ارزشی مضاعف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی ابراز کرد: با رصد موضوعات پرشمار در جامعه و استفاده از اطلاعات مرکز ملی پاسخگویی به شبهات، پژوهش وتالیف خود را به موضوعات روز و مبتلابه جامعه تبدیل کنید.

وی در پایان عنوان کرد: مولفین بیشتر گردهم آیند و شور و مشورت کنند، چرا که موضوعات خوبی از دل جلسات مشورتی حاصل می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha