جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، در واکنش به نوازندگی دختران جوان در همایش «نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب» بیانیه ای صادر کرد و نوشت: سازمان تبلیغات اسلامی، به هیچ عنوان چنین اتفاقی را برنمی‌تابد و آن را مردود دانسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه‌ای نسبت به اقدام قابل‌تأمل در همایش «نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب» مبنی بر نوازندگی دختران جوان، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، متن پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 کنتم خیر امة اخرجت للناس تامرون بالمعروف و تنهون عن المنکر و تومنون بالله و الیوم الاخر

 امت حزب الله و جوانان انقلابی شهر هزار شهید اندیمشک

 انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی در زندگی بشر بود که انسانیت را در مسیر رشد و تعالی و تقرب به سعادت دنیوی و اخروی به حرکت درآورده سرعت و فزونی سیر بخشید.

 امروز مفتخریم ایران اسلامی ام القرای این انقلاب و سایه گسترش، قلب آزادی‌خواهان جهان است که خوشی ها و ناخوشی هایش را عزیز تر و جانسوز تر از فراز و نشیب زندگی اقربایشان رصد نموده و هر لحظه دل های نورانی شان برای آن در تپش است صدها هزار جوانی که در قلب اروپا و آمریکا و آفریقا و آسیای دور با تمام وجود مقاومت جوانان عاشق اهل بیت علیهم السلام در کشورهای خاورمیانه را به نظاره نشسته اند و با خدای خود عهد بسته اند که اگر رهبرشان اشارتی بنماید لحظه‌ای از جهاد فروگذار نکنند.

 مبارک باد دارد چنین پدیده‌ای که به حق انقلاب آزادگان و مستضعفان جهان است و به برکت الله، قیام نهایی سراسر نور یوسف زهرا سلام الله علیهما تجلی اکبر آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛

نوازندگی دختران در همایش نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب!!

اما در این ایام پر شور و نشاط در روز گذشته اتفاقی ضمن برنامه‌ای با عنوان «نقش زنان فاطمی در پیروزی انقلاب اسلامی» می‌افتد که لازم است در این خصوص مطالبی را با دلسوزان انقلابی و جوانان ولایی آن خطه و دیگر عزیزانی که خاطر شریفشان آزرده شده در میان بگذارم:

۱. مجری اصلی برنامه و برنامه ریز، اداره آموزش و پرورش شهرستان بوده و اداره تبلیغات اسلامی صرفاً نقش همکاری داشته و در راستای ایفای نقش تبلیغی در قالب سخنرانی و مداحی به وظیفه خود عمل نموده است.

 ۲. این گروه موسیقی توسط بعضی از مسئولین اداره مذکور دعوت شده بودند.

 ۳. اجرای موسیقی بدون حضور آقایان و بعد از خارج شدن ایشان از محل برگزاری همایش و صرفاً با حضور بانوان بوده است.

 ۴. مدیر اداره تبلیغات قبل از برنامه عدم رضایت خویش را از این امر اعلام نموده و به مسئولین متذکر شده و از ایشان اکیدا خواسته که چنین عنوانی در برنامه نباشد.

 ۵. از نظر ما اصل چنین اتفاقی مردود و نامناسب و غیر مرضی شارع مقدس است حتی در حضور بانوان، چه مجری، سازمان تبلیغات باشد چه آموزش و پرورش و چه هر دستگاه دیگر منتسب به جمهوری اسلامی، اقدامی ناصواب محسوب می‌شود.

۶. لازم است ابتدا مقصر اصلی شناخته شود و در این خصوص شفاف سازی صورت گیرد و نوک پیکان مطالبه‌گری به طرف او نشانه رود و البته شایسته است همه مسئولین شهرستان که در این مسئله قصور داشته اند و چه مقصرین، از امت حزب الله و خانواده‌های معظم شهدا و مردم متدین عذرخواهی نمایند.

بیشتر بخوانید؛

توضیحات مدیر تبلیغات اسلامی اندیمشک پیرامون "نوازندگی دختران" در همایش "زنان فاطمی"

 ۷. سازمان تبلیغات اسلامی که خود را سرباز ولایت در امر تبلیغ دین می داند و در دوره جدید خود تلاش دارد در هر عرصه ای که منجر به اعتلای کلمة الله و آرمانهای امامین انقلاب می شود حضور یابد، به هیچ عنوان چنین اتفاقی را برنمی‌تابد و آن را مردود دانسته و  قصور خود را در این مسئله به منزله تقصیر تلقی می کند که بی شک تاوان آن را خواهد پرداخت.

۸. معرفی مقصرین و مطالبه‌ی برخورد با ایشان رسالت رسانه انقلابی است.

۹. نصیحتی برادرانه به بعضی همسنگران انقلابی لازم است عرض نمایم و آن اینکه در کنار تمام انتقادات و اشکالات قابل استماع، شایسته است در مسائل این چنینی، با بصیرت الهی و انقلابی و با دقت بیشتر، ضمن رصد دقیق صحنه، مطالبه‌ی خویش را متوجه همه مقصرین ماجرا و مشکل گشا و راهگشا صورت دهند.

در پایان ضمن احترام به ساحت خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و مدافعان حریم ولایت، علما و روحانیت و متدینین آن شهرستان، از درگاه خداوند متعال برای ایشان خیر و عاقبت سعید خواستارم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان

محمد مهدی نبی زاده

۲۱ بهمن ۱۳۹۹

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha