شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علم الهدی حوزه نیوز

حوزه/ امام جمعه مشهد مقدس گفت: امسال با وجود این بیماری و شرایط محدودیت ایجاد شده بازهم مردم حضور خودشان را به شیوه‌ های متفاوت حفظ کردند و این معجزه انقلاب ماست که در عمق جان مردم نفوذ پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی، در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن با بیان عشق قلبی مردم به انقلاب مقدس اسلامی اظهار داشت : آن چیزی که برای ما مهم است حال و هوای مردمی این انقلاب مبارک است. از سال ۱۳۵۷ که این انقلاب به پیروزی رسیده است تا به امسال ، ما هیچ لحظه ای را در طی این سال ها حضور ارزشمند مردمی را از دست نداده ایم .

وی با توجه به شرایط محدودیت بیماری کرونا ادامه داد : امسال هم با وجود این بیماری و شرایط محدودیت ایجاد شده بازهم مردم حضور خودشان را به شیوه‌ های متفاوت حفظ کردند و این معجزه انقلاب ماست که در عمق جان مردم نفوذ پیدا کرده است. این انقلاب با خون و جان و خمیر مایه وجود مردم آمیخته شده است .

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به حضور پرشور نسل جوان انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایان تصریح کرد : این نسلی که امروز به عرصه خیابان ها آمده است، نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که پیروزی انقلاب را ندیده اما با همان هیجان و عشق پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha