جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: باید به جهانیان نشان دهیم که در خواب هم نمی توانند ببینند که دست طمع به سوی ایران دراز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز  در مراسم رژه موتوری وخودرویی این شهر ضمن تبریک سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ویوم الله  بهمن گفت: مراسم ۲۲ بهمن یک پدیده استثنائی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد؛ این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران واقعه مهم تاریخی در قرن بیستم بود که معادلات جهان کفر را برهم زد، آنها را متحیر کرد، مظلومان و مسلمانان جهان را آگاه کرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زمین لرزه ای بود که جهان سلطه گران را به لرزه درآورد و حکومت دینی در ایران تشکیل شد. البته سلطه گران به همراه وابستگان خود در این مسیر بسیج شدند ولی چون خداوند حامی این انقلاب است اقتدارش بیش از پیش افزایش یافت.

وی اظهار کرد:  به برکت انقلاب اسلامی، ایران به‌عنوان الگو در جهان مطرح ‌شده است، لذا ما هم باید همواره قدر این ایام را دانسته و وحدت و اتحاد خود را بیشتر تقویت کنیم.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: باید به جهانیان نشان دهیم که در خواب هم نمی توانند ببینند که دست طمع به سوی ایران دراز کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha