جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کوتاهی در یاری نظام اسلامی، جفا به اسلام ناب و خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در چغادک با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کوتاهی در یاری نظام اسلامی، جفا به اسلام ناب و خون شهیدان است.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک نیت الهی انجام شده است، گفت: مردم برای تحقق این انقلاب و حفظ و نگهداری آن فشارها و سختی های زیادی را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز ما به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه هستند، گفت: عمدتاً مخاطبان مورد هدف جوانان هستند که از طریق رسانه ها مطالب را می بییند؛ روش کار دشمن ابتدا ایجاد اعتماد سازی است و سپس مشکلات را تزیین می کند و در فضای جامعه می فرستد.

حجت الاسلام خدری، آزادی و مردم سالاری بعد از انقلاب اسلامی، اقتدار نظامی در سایه مقاومت مردم ایران، تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر گسترش معنویت در جهان، پیشرفت های خیره کننده علمی و تولید علم(رتبه نخست رشد علمی در جهان) و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی در مقابل شکاف عمیق طبقاتی رژیم پهلوی و فساد گسترده درباریان را برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ۴۲ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران کار بسیار بزرگ و سنگینی بود، گفت: هشت سال جامعه را گرفتار جنگ تحمیلی کردند و تمام قدرت های استکباری برای زمین زدن انقلاب اسلامی پای کار آمدند تا این انقلاب صادر نشود اما تفکر الهی مردم باعث شده تا این انقلاب حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha