پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی ناجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اگر مردم ایران، امروز را جشن می‌گیرند و آن را گرامی می‌دارند و هر ساله باشکوه‌تر از سال قبل انقلاب خود را تر و تازه می‌کند زیرا یک حادثه بزرگ در تاریخ اسلام اتفاق افتاد و آن تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام اظهار کرد: امام به عنوان معمار بزرگ انقلاب اسلامی با ایجاد حکومتی بر پایه حق و ارزش‌های اسلامی به آن همه وابستگی‌ها و... پایان داد؛ همان طور که امام(ره) فرمودند، حفاظت از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با یاد شهیدان، امام شهیدان و بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) همراه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه بین مفهموم امام و مفهوم انقلاب پیوند وسیع و ناگسستنی وجود دارد، گفت: هرجا سخن از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقلال، آزادی، آزادی خواهی اعتراض و قیام است، نام امام(ره) به طور طبیعی و خود به خود به ذهن ملت‌ها خطور می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: باید در این روز یاد امام(ره) را گرامی بداریم، او را تجلیل و تکریم کنیم پرا که هرچه ملت ایران از عزت، اقتدار، استقلال، آزادی و پیشتازی از دفاع از ارزش‌ها دارد یکجا مدیون امام(ره)، شهیدان عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در عرصه نظم و امنیت است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در روز تاریخی ۲۲ بهمن یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ملت ایران است چرا که این روز پایان حکومت ظالمانه، جبارانه و خبیثانه‌ی رژیم منحوس پهلوی است؛ رژیمی که در جهان و منطقه جزو وابسته‌ترین، خبیث‌ترین و فاسدترین رژیم ها به شمار می‌آمد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: حکومت ظالمانه و دیکتاتورانه پهلوی با حمایت دولت خبیث و مکار انگلیس بر کشور ایران مسلط شد و تا ۲۲ بهمن ۵۷ جز فقر، فلاکت، فساد فحشا، ذلت و بیچارگی چیزی نداشت و به معنای واقعی ملت ایران هیچ کاره بود.

وی گفت: بنده با همه وجودم اعتقاد دارم گرچه ملت ایران در بعد اقتصاد و معیشت دچار سختی هست اما این سختی با روزگار سیاه پهلوی هرگز قابل مقایسه نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: در زمان پهلوی ده‌ها هزار روستا و شهر از امکانات حداقلی، آب آشامیدنی سالم، بهداشت خبری نبود و تنها چند شهر بزرگ برای چشم پر کردن مردم و خوشگذرانی خود، رسیدگی می‌شد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله ۲۲ بهمن یک نه بزرگ به رژیم پادشاهی که بیش از ۵۰ سال بر مردم حکومت می‌کرد، بود؛ افزود: به یاد دارم که مشروب فروشی‌ها و قمارخانه‌ها در رژیم پهلوی بیشتر از مساجد و مراکز تعلیم و تربیت بود و مردم از کمترین امکانات زندگی بهره‌ای نداشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: روز یوم‌الله ۲۲ بهمن، پایان دوران ظلمت، فساد، فحشا و بی بند و باری بود؛ بی‌بند و باری و فساد جنسی و اخلاقی در ایران به گونه‌ای بود که ما مثل آن را نداشتیم.

وی تصریح کرد: این یک نه بزرگ همراه بود با یک بله به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی که بر پایه‌ی احکام شرعی و معارف دین تأسیس شد؛ این نه بزرگ به فاصله ۵۰ روز با آرای مطلق مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: اگر مردم ایران، امروز را جشن می‌گیرند و آن را گرامی می‌دارند و هر ساله باشکوه‌تر از سال قبل انقلاب خود را تر و تازه می‌کند زیرا یک حادثه بزرگ در تاریخ اسلام اتفاق افتاد و آن تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی جزو آرزوهای همه ائمه معصومین بود، گفت: حکومت اسلامی جزو آرزوهای مقدس اهل بیت بود؛ ائمه خدا در طول زندگانی ۲۵۰ ساله خود درصدد ایجاد حکومت علوی و نبوی بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha