پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبدالله حاجی‌صادقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: الان غربی‌ها هم اعلام می‌کنند که سراشیبی سقوط آمریکا سرعت بیشتری دارد در حالیکه در مقابل انقلاب، قلوب ملت‌ها و حتی دولت‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است، از این‌رو باید به خود بالید زیرا ملت کاری نکردنی را کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، امروز در مراسم ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن که در سنگفرش ارگ تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بر مردم تبریز و ایران ۴۲ سال است که هیچ‌کدام از عوامل سرما و مشکلات و بمباران و موشک و کرونا در گرامیداشت پیروزی انقلاب اثر نگذاشته و در هیچ دوره‌ای کوتاهی نکرده‌اند و این روحیه شامل همه مردم ایران است که برای انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند. 

وی با بیان اینکه خدا را شاکر انقلابی هستیم که اسلام را برای ما زنده کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین کارکرد دین حیات طیبه بخشیدن است که انقلاب اسلامی ایران آن را محقق کرد.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: خدا را شاکر هستیم که ما را از نظام ولایی و حاکمیت الله بهره‌مند ساخت به‌طوریکه قبل انقلاب، حاکم فاسد بر ما  حکومت می‌کرد و الان ولایت ‌الله جریان دارد و به حق این انقلاب همه دشمنان را ذلیل کرده و ابرقدرت‌ها را به ذلت رسانده و مسلمانان را عزیز کرده است. 

وی با اشاره بر اینکه حقیقتا انقلاب با این حجم از تهاجمات، فتنه و دشمنی‌های متنوع در عرصه‌های مختلف زنده مانده است، تصریح کرد: همین زنده ماندن انقلاب یک معجزه است در حالی که انقلاب نه تنها زنده مانده بلکه پیشروی هم کرده است و با اینکه فراز و نشیب داشته ولی هیچ‌گاه توقف نداشته است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: هر سال با قیاس ۲۲ بهمن‌های سال گذشته می‌توان به این پیش‌روی پی برد.

وی با تاکید بر اینکه توحش و ناتوانی استکبار جهانی چهره واقعی آنها را نشان داده و به قول حاج قاسم شاخص‌های ابر قدرتی را از دست داده است، یادآور شد: این استقامت مردم باعث شده است که دیگر آمریکا همان آمریکای سال‌های پیش نباشد و رو به ذلالت و استیصال برود.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر توجه کنید، خواهید دید که الان کنگره آمریکا، محل درگیری مشکلات آنهاست و حتی آمریکا در برگزاری یک مراسم تحلیف با مشکلاتی روبه‌رو بود و در کرونا هم شکست خورد و دیگر خواب کدخدایی را نمی‌تواند ببیند و به هیچ وجه فصل الخطاب برای هیچ چیز و هیچ کجا نیست.  

وی با تاکید بر اینکه آمریکا می‌خواست تا مردم به ناتوانی و ذلت و حقارت دچار شوند ولی الان خودشان اذعان دارند که انقلاب اسلامی خود آمریکا را تحقیر کرده است، تاکید کرد: دشمنی استکبار نیز عمدتا با انقلاب است، چراکه خودشان بارها گفته‌اند که مشکل ما با انقلاب نیست بلکه انقلاب اسلامی است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی اذعان داشت: آمریکا با کشور ایران و انرژی هسته‌ای مشکل ندارد بلکه جنگ‌شان با دین و آرمان‌های انقلاب است.

وی تصریح کرد: امروز ابهت پوشالی آمریکا فروریخته و راهبردهایش به شکست خورده است در حالیکه آنها فکر می‌کردند، می‌توانند روحیه استقامت و استکبارستیزی را سرکوب کنند و ما را به تسلیم وادارند و در نهایت اراده خود را بر ما تحمیل کنند ولی مردم با جهاد اکبر جواب محکم به دشمن دادند. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران متذکر شد: پیش‌بینی آمریکا برای سال ۹۹ سالی پرچالش و براندازانه بود ولی الان اگر نگاهی به وضعیت خود آنها بکنند، خواهند دید که همه برنامه‌هایشان روی کشور خود اجرا شده است.

وی ابراز کرد: الان غربی‌ها هم اعلام می‌کنند که سراشیبی سقوط آمریکا سرعت بیشتری دارد در حالیکه در مقابل انقلاب، قلوب ملت‌ها و حتی دولت‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است، از این‌رو باید به خود بالید زیرا ملت کاری نکردنی را کرده‌اند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه الحمدالله نظام ولایی چهار دهه با اقتدار ایستاده است، گفت:  البته این یک حقیقت است که مشکلاتی در زمینه اقتصاد، بیکاری، موضوعات فرهنگی داریم ولی آیا این مشکلات ناشی از مجاهدت در راه خدا مجاهدت و ایستادگی در مقابل با دشمنی‌هاست؟

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: آیا مشکلات معلول به عمل دین است و به خاطر این است که در برابر ظلم و ظالم ایستاده‌ایم؟ و یا  به خاطر فرمانبرداری از ولایت است؟ 

وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، نابسامانی‌های موجود کشور به خاطر عمل به شریعت نیست بلکه به خاطر عمل نکردن به شریعت می‌باشد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه مشکلات ما به خاطر این است که  فکر کنیم، می‌توانیم با این دشمنان از راه مذاکره و گفت‌وگو به مردم وارد شویم و خدمت کنیم، افزود: ما هر جایی که به قدرت و توان خود توجه کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم. 

وی تصریح کرد: ما در صنایع نظامی و در نیروهای مسلح در اوج قدرتیم و دشمن در مقابل این پیشرفت  ناتوان است و دلیل آن تکیه بر توان خود می‌باشد. 

وی ابراز داشت: اگر تولید این موشک و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران نبود الان موشک دشمن بر سر ما فرود می‌آمد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی گفت: قطعا هر جا که به توان خود تکیه کرده و از رهبر معظم تبعیت کرده و شعار ما می‌توانیم را عملی می‌کنیم، می‌توان پهباد آمریکایی را بزنیم و آنها هیچ کاری نتوانند بکنند. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان داشت: ملت ایران قدرت و اراده به کارگیری را دارند در حالیکه دشمن جرأت ندارد. 

وی متذکر شد: ما قدرت را برای تجاوز و حمله نمی‌خواهیم و برای پیشرفت علم و تکنولوژی می‌خواهیم که البته بعد از ۴۰ سال تجربه این را یاد گرفته‌ایم که هر جا چشم به دشمن داشتیم و فکر کردیم می‌توان حق خود را از گرگ بگیریم، بدانیم که گرگ حرفی جز زور ندارد و باید رفتار مقابله و مقاومت در مقابلش داشته باشیم. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: هیچ دشمنی برای دشمن خود دلسوزی نمی‌کند و کارش همیشه دشمنی است و امروز آمریکا هم همان شیطان بزرگ است و می‌داند انقلاب می‌خواهد غده سرطانی استکبار را جمع کند.  

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی خطاب به مردم گفت: آمریکا اگر یک کینه از رهبری بر دل داشته باشد،دو کینه از ملت بر دل دارد. 

وی بیان داشت: ای مولا، ای آقایی که در همه فتنه‌ها و توطئه‌ها و در برابر همه نقشه‌ها این کشتی را به زیبایی مدیریت کرده و به قول دشمن این ابرمرد با تدبیرش ابر قدرت‌ها را به خاک نشاند، بدانید که مردم آذربایجان همیشه حرفشان این است که با تمام قدرت ایستاده در برابر همه فشارها و نامردی‌ها و نقشه‌های دشمن  ایستاده و شعار ما اهل کوفه نیستیم بلکه در کنار شما هستیم را سر خواهیم داد و در عمل نشان خواهیم داد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ابراز کرد: مردم آذربایجان نه فقط ۲۹ بهمن را آفریده‌اند بلکه در حفظ انقلاب و تداوم آن و فرمانبری از ولایت همچنان سنگرنشین خط مقدم انقلاب هستند و به فتنه‌گران و منافقان اجازه هیچ کاری نمی‌دهند.

وی یادآور شد: مسوولان عزیز و روسای قوا، قدرشناس این رهبری و امام و مردم باشید، چراکه در این فرصتی که خدا به شما داده است در نظام ولایی باشید و با فرمانبری از ولایت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس باشید.  

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با اشاره بر فرمایش رهبری مبنی بر اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار، خدمتگزاری به این ملت است، گفت: باید به گفتمان انقلاب و رهبری گوش دهیم و این انقلاب و توان خود را باور کنیم و بدانیم از دشمن به ما خیری نمی‌رسد.  

وی با تاکید بر اینکه قرآن به ما یاد  داده است که تکیه بر دشمن آتش است، توضیح داد: مردم عزیز بدانید، راه‌حل مشکلات کشور این است تا به سراغ‌ انسان‌هایی از جنس حاج قاسم برویم و در انتخابات و انتصابات دقت کرده و به سراغ افرادی برویم که سرباز ولایت هستند نه سربار. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه از آنجایی که این انقلاب را که زمینه‌ساز نهضت حضور است، باید برای ولایت سرباز انتخاب کنیم، افزود: باید کسانی را در منسب‌ها قرار دهیم که با گفتمان انقلاب، امام، رهبری و شهدا آشنا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهه پنجم انقلاب دهه تثبیت بیشتر انقلاب است و امید داریم تا در این دهه مشکلات اقتصادی حل شود زیرا مردم از کمبودها نمی‌نالند بلکه از سوءمدیریت‌ها می‌نالند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha