جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در عرصه های گوناگون به دستاوردهای عظیمی دست یافته است، با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: وزارت دفاع در راه استقلال جمهوری اسلامی گام های بلندی برداشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، در جشن ویژه سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، گفت: ۲۲ بهمن روز تحقق وعده الهی، پیروزی جند الله بر شیاطین و روز تحقق مطالبات مردمی در قیام نهضت اسلامی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: برگزاری مراسم دهه فجر یادآور مبارزاتی است که دریای عظیم ملت به خروش آمد و مردم با وحدت کلمه و یکصدا، " استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی" را فریاد زدند.

وی با بیان دلیل استقلال خواهی مردم در دوران ستمشاهی گفت: حاکمان دوران شاهنشاهی فاقد استقلال بودند و مانند نوکران در برابر اربابان خود سرتعظیم فرود می آوردند و در واقع بیگانگان، مقدرات سیاسی، اقتصادی و نظامی و ... کشور را رقم می زدند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در تشریح آرمان های " آزادی و جمهوری اسلامی " یادآور شد: مردم ایران اسلامی از خفقان ایجاد شده در دوران شاهنشاهی به ستوه آمده بودند و جمهوری اسلامی را انتخاب کردند تا قوانین، احکام و اداره ی کشور بر مبنای شرع و اسلام باشد.

وی با بیان اینکه آزادی در جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه محقق شده است گفت: مردم دراین نظام مخیر هستند و هر زمان مسئولان از مسیر صحیح انقلاب خارج شوند، این ملت اند که با آرای خود پای صندوق های رأی مسئولان اداره ی کشور را بر می گزینند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در عرصه های گوناگون به دستاوردهای عظیمی دست یافته است  با اشاره به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: وزارت دفاع در راه استقلال جمهوری اسلامی گام های بلندی برداشته است و ان‌شاءالله انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) گره خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha