پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توکلی

حوزه/روحانی جهادی در فجر انقلاب اسلامی، برنامه‌های جشن انقلاب را به دورترین نقاط و روستاهای محروم شهرستان دنا برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام محسن توکلی مهر، سفیر و روحانی جهادی اداره تبلیغات دنا در سفری به برخی از روستاهای شهرستان دنا اظهار کرد: با سفر به روستاهای بادنگان علیا، بادنگان سفلی، ده شیرین، تنگ پوتک، گندی زار، حمیدآباد، شهر پاتاوه، ده شیخ، تمنک، باگ، لماعلیا، لماسفلا، بنستان، میمند ، کتا، سرتنگ رواق و خونگاه با پخش تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پوستر و تصاویر شهید سلیمانی و پخش سرودهای انقلاب خاطرات روزهای انقلاب ۵۷ را زنده کردیم.

توکلی مهر افزود: در انجام کارهای فرهنگی باید به جوانان اهمیت داد و به آنان مسئولیت فرهنگی داد تا جوان بداند که مورد توجه قرار گرفته است و در مسیر فرهنگی قدم بردارد.


وی اظهار کرد: هدف دیگر از این فعالیت جهادی در روستاها رساندن و نشر پیام انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام و شهدا و ترویج خاطرات دوران اوایل انقلاب در سطح روستاها بود.

 توکلی مهر به برخی دیگر از اقدامات اشاره کرد و گفت: قریب به ۴ ماه است که وارد شهرستان دنا شده و فعالیت ها و برنامه های زیادی را مدنظر داریم که پیگیری جهت لوله کشی آب آشامیدنی روستای چم بادام بعداز ۳۰سال از این دسته اقدامات است.

وی گفت: از سوی مجمع خیرین تهران قرار است تا ماه آینده کلیه اقدامات آن انجام شود زیرا هزینه لوله تامین شده که تا ماه آینده لوله کشی انجام می‌شود و روستای چم بادام بعد از ۳۰سال از آب لوله کشی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha