پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده گفت: آمریکایی‌ها در رابطه با ایران و خاورمیانه دچار خطای استراتژیک و محاسباتی شده‌اند به طوری که هرچه برای ایران پیش‌بینی کرده بودند غلط از آب درآمد و از طرفی قیام‌های ملت ایران در اقصی نقاط کشور تأثیر زیادی در برهم خوردن محاسبات آمریکا داشته است.

به گزارش  خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اهر که با رعایت ضوابط بهداشتی در مصلای اهر برگزار شد، با اشاره به این‌که بهترین ارث از پدر و مادر به فرزندان؛ رعایت ادب است، افزود: متأسفانه با گسترش فضای مجازی، ادب اسلامی در جامعه از بین می‌رود و فحاشی، توهین، افترا، بدگویی و بدزبانی در حال رواج است.

وی با قدردانی از مردم شهرستان اهر برای حضور پرشور و باشکوه در مراسمات دهه‌ فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: مردم به دنیا نشان دادند که یوم‌الله ۲۲ بهمن با وجود شیوع کرونا جشن این روز فرخنده را تعطیل نمی‌کنند.

امام جمعه اهر به سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: اگر تشخیص به موقع و زمان‌شناسی مردم آذربایجان و تبریز نبود، شاید وقفه در پیروزی انقلاب اسلامی به وجود می‌آمد.

وی با تأکید بر این‌که حلاّل مشکلات کشور، نگاه به داخل و حمایت از تولید است، ابراز داشت: حمایت از تولید در راستای قطع وابستگی به سایر کشورها؛ عبادت است و در حال حاضر نیاز به حمایت از تولید ملی داریم.

حجت الاسلام حاجی‌زاده اضافه کرد: آمریکایی‌ها در رابطه با ایران و خاورمیانه دچار خطای استراتژیک و محاسباتی شده‌اند به طوری که هرچه برای ایران پیش‌بینی کرده بودند غلط از آب درآمد و از طرفی قیام‌های ملت ایران در اقصی نقاط کشور تأثیر زیادی در برهم خوردن محاسبات آمریکا داشته است.

خطیب نماز جمعه اهر با بیان این‌که القای دوقطبی سازی بین مسئولان حاکمیتی جمهوری اسلامی از جمله خطای محاسباتی آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و پشتیبانی مردم علل اصلی افول و شکست آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha