جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحریم‌ها نه روی کاغذ بلکه باید به صورت فوری و یکجا، در عمل برداشته شود تا جمهوری اسلامی به برجام بازگردد، گفت: این موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره داشته و در واقع نشان می‌دهد که نباید به دشمنان اعتماد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر، با بیان اینکه مردم باید در انتخابات پیش‌رو، به صورت آگاهانه انتخاب کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما این فرصت را داده که بتوانیم سرنوشت خودمان را انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دخالت مردم در سرنوشت خود یکی از برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید قدردان برکات انقلاب اسلامی باشیم و با انتخابی از روی آگاهی به مسائل نگاه کنیم همچنین نباید دین خود را خدایی ناکرده برای دنیای دیگران خرج کنیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انتخاب از روی آگاهی، انتخابی درست است، تاکید کرد: باید کسی انتخاب شود که جوان، مؤمن و انقلابی باشد، هر چند انتخاب بر عهده مردم است.

آیت الله شاهچراغی به ۲۲ بهمن و راهپیمایی خودرویی این روز نیز اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران اسلامی بارها در این چهار دهه نشان داده‌اند که اهل استقامت بوده و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در یوم الله ۲۲ بهمن امسال هم با تمام محدودیت‌ها بازهم صحنه‌های زیبایی از حضور را آفریدند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی خودرویی گرامیداشت پیروزی انقلاب، صحنه درخشش مردم بود، گفت: با آنکه مشکلات اقتصادی و شرایط بیماری کرونا وجود دارد، مردم همواره در میدان هستند و در صحنه حضور دارند و لذا باید قدردان این مردم بود.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: اگر تحریم‌ها لغو نشود، مردم ایران باید با وحدت و تولید داخلی اثرات آن را از بین ببرند و بار دیگر نشان دهند که این ملت اهل استقامت هستند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی هوایی، تاکید کرد: همانطور که معظم له فرمودند، آمریکا باید قبل از مذاکره تمام تحریم‌ها را لغو کند و سپس ادعای مذاکره کند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نه روی کاغذ بلکه باید به صورت فوری و یکجا، در عمل برداشته شود تا جمهوری اسلامی به برجام بازگردد، گفت: این موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره داشته و در واقع نشان می‌دهد که نباید به دشمنان اعتماد کرد.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه تحریم‌ها می‌تواند به تولید داخل و تاکید به توان داخلی جوانانمان نیز منجر شود، بیان کرد: شعار «ما می‌توانیم» را مردم نباید در عمل فراموش کنند و با حمایت از تولیدات داخلی و وحدت، اثرات تحریم را خنثی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha