چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رزمنده دفاع مقدس استان قزوین

 حوزه / رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: تاکید مدام و توصیه بر پیروی از اسلام و ولایت فقیه فصل مشترک وصیت نامه شهدای عزیز ایران اسلامی بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی ناصح، رزمنده دوران دفاع مقدس استان قزوین، صبح امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: عشق به خدا، اسلام و ولایت‌ سبب شد تا رزمندگان از همه علایق خود دست بکشند و برای دفاع از اسلام و مرزهای وطن جهاد کنند.

وی ادامه داد: تاکید مدام و توصیه بر پیروی از اسلام و ولایت فقیه فصل مشترک وصیت نامه شهدای عزیز ایران اسلامی بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

ناصح خاطرنشان کرد: در جنگ های  گذشته ایران، قسمتی از خاک جمهوری اسلامی به دست دشمنان افتاد، در حالی که در دوران دفاع مقدس علاوه بر حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی، پیروزی در عرصه های مختلف نصیب کشورمان شد و رزمندگان افتخار آفرین بودند.

وی ادامه داد:  تا زمانی که مسیر دفاع مقدس را ادامه دهیم، دشمن تا نمی تواند به ما چشم طمع داشته باشد.

 این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:  همه تلاش دشمن این است که فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبلیغات پوچ خود از ملت ایران دور کند، اما مردم انقلاب اجازه این کار را نمی دهد.

 رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز باید جوانان بدانند که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با ایمان و عشق جنگیدند و دست ما از سلاح‌ و موشک خالی بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha