شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلمان رشدی لعنت الله علیه

حوزه / شبکه رادیویی تهران در برنامه «گفتاورد» امروز به صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «گفتاورد» برنامه‌ای گفت‌وگو محور از شبکه رادیویی تهران که به بحث و گفت‌وگو پیرامون موضوع‌های روز می‌پردازد. این برنامه روزهای زوج از ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

برنامه گفتاورد امروز (دوشنبه ۲۷ بهمن) به مناسبت سالگرد حکم تاریخی امام خمینی(ره) علیه سلمان رشدی با حضور حجت‌الاسلام شاه محمدی کارشناس مذهبی و رضا امانی عضو هیئت علمی دانشگاه معارف قرآن کریم پخش خواهد شد.

«آیات شیطانی، رمانی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اعظم(ص) و قرآن است که توسط سلمان رشدی، نویسنده هندی‌الاصل بریتانیایی نوشته شد. انتشار رمان آیات شیطانی در مهر ۱۳۶۷، اعتراضات فراوانی از سوی مسلمانان، مسیحیان و یهودیان برانگیخت. مسلمانان در کشورهایی از جمله پاکستان، کانادا، مصر و هند ضمن برگزاری تجمعاتی علیه سلمان رشدی و کتابش، برخی از کتابفروشی‌های توزیع‌کننده کتاب را به آتش کشیدند.»

تحلیل فضای کسب و کار

بنا به این گزارش، تحلیل فضای کسب و کار (بازار مشتریان) موضوع روز چهارشنبه ۲۹ بهمن از برنامه گفتاورد که با حضور سید مازیار علوی دبیر علمی فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن علمی نوآوری و کارآفرینی ایران روی آنتن می‌رود.

برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تهیه‌کنندگی ساناز باقری و با حضور امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را در روزهای فرد، در همین ساعت به صورت تکرار بشنوند. مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha