شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام مرتضوی

 حوزه/ استاد دانشگاه استان قزوین گفت: بالاترین و ارزشمند ترین کار و شغل در حقیقت عالم هستی تعلیم و تربیت دینی است که بحمدالله توفیق الهی همه ما را در این مسیر قرار داده که باید شاکر و قدردان الطاف الهی باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید فتاح مرتضوی، از اساتید دانشگاهای استان قزوین، عصر امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه سردارین، ضمن گرامیداشت یاد خاطره کسانی که در حوزه های علمیه قزوین فعالیتهای تاثیرگزار وماندگاری داشتند، گفت: امروز علما بزرگواری مانند مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، مرحوم آیت‌الله شالی که مدارس حوزه‌های علمیه را به‌خوبی در این شهر احیا نمودند و از مبارزین و فعالان ارزشمند در انقلاب اسلامی و حوزه تبلیغ بودندکه یاد ونام این علمای برجسته برای همیشه در این شهر ومنطقه ماندگار خواهد بود.

استاد دانشگاه استان قزوین تصریح کرد: همه معتقدیم که حضرت ولی عصر(عج) عنایت ویژه ای  به حوزه های علمیه دارند که  امیدواریم با الطاف و عنایات ایشان بتوانیم  در مسیر ارتقای حوزه ها قدم های مؤثر و کاملی برداریم.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اهتمام مدیران بر ارتباط وثیق خود با خداوند متعال و استمداد از ایشان و با صداقت در پذیرفتن مسئولیت ها و تلاش مجاهدانه میتوانند در انجام وظایف خود موفق باشند.

استاد دانشگاهای استان قزوین گفت: این که ما در هر جایگاهی از حوزه علمیه هستیم توجه داشته باشیم کجا و در دستگاه چه کسی کار می‌کنیم، پیام‌هایی را برای ما طلبه‌ها در بردارد که باید قدردان خداوند باشیم که عمرمان را در این راه قرار داد.

وی ادامه داد: وجود حکومت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دو نعمت ارزشمندی هستند که باید قدردان و شاکر این نعمات باشیم.

استاد دانشگا های استان قزوین  گفت: بالاترین و ارزشمند ترین کار و شغل در حقیقت عالم هستی تعلیم و تربیت دینی است که الحمدلله توفیق الهی همه ما را در این مسیر قرار داده که باید شاکر و قدردان الطاف الهی باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی الگوی جهانیان شده است به واسطه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha